fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסלוגן של פדידה: "באנו להעיר את העיר"

שלמה פדידה המתמודד לראשות עיריית עכו השיק אמש בפייסבוק את קמפיין הבחירות לראשות העירייה
הקמפיין של שלמה פדידה
הקמפיין של שלמה פדידה (צילום: יח"צ)

בדיוק בחצות, כמו סינדרלה השיק אמש (ראשון) המועמד לראשות עיריית עכו שלמה פדידה את הקמפיין החדש שלו לראשות העיר. פדידה השיק קמפיין יוקרתי ברשת הפייסבוק  תחת הסלוגן "מתעוררים לעכו חדשה, באנו להעיר את העיר".  לשם כך נשכרה חברת TOP תקשורת שנותנת שירותים בתחום בניית מותג ודוברות במגזר העסקי והפוליטי בחמישה ערים בארץ.

עופר אוחיון הבעלים של החברה מסביר את הבחירה בעכו:  "לאחר שבדקנו את המועמד ואת הסיכויים שלו, נענו לאתגר. עכו היא עיר מעניינת מאוד בעלת רובד מגדרי הכי מורכב בארץ ויש בה את כל האפשרויות לפיתוח העיר. פדידה בהחלט הרשים אותנו בפעילות הציבורית שעשה בחמש שנים האחרונות בתפקידו כחבר מועצת העיר והיה האופוזיציה היחידה לראש העירייה שמעון לנקרי.

"הקמפיין שבנינו מדבר לתושבים שכבר הראו ייאוש ממצב העיר וממצבם האישי. סרקנו את עכו בדקנו את נקודות החולשה שלה, נפגשנו עם כל המגזרים והבנו שהמטרה שלנו היא להאיר הרבה נקודות אפלות. אנו מאמינים בכל ליבנו שפדידה יהיה ראש עיר של עשייה למען כל תושבי עכו".

הקמפיין של שלמה פדידה
הקמפיין של שלמה פדידה (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות