fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הללויה, לינה

לינה מחול מעכו לקחה את העונה השנייה של "דה וויס" עם שירו האגדי של ליאונרד כהן. אביה, ריזק מחול: "לינה כבר ילדה גדולה ויודעת איך היא תשתלב ותתקדם בתחום המוזיקה. הילדה שלי נולדה לשיר"
"רוב התגובות היו מחבקות, והרוב קובע" צילום: טל גבעוני

לינה מחול, בת 19 מעכו, הגשימה את חלומה. במוצאי השבת האחרונה היא זכתה בעונה השנייה של "דה וויס" עם שיר הניצחון של לאונרד כהן, "הללויה".

לאורך כל העונה היו ביצועיה של מחול עוצרי נשימה. כבר באודישן הראשון שלה היממה את המנטורים, וכולם הסתובבו אליה במהרה. מחול, ערבייה-נוצרייה, אמרה בתוכנית שקיבלה תגובות טובות ופרגונים רבים מהקהל הישראלי, אבל היו גם מעט תגובות גזעניות. "רוב התגובות היו מחבקות", אמרה, "והרוב קובע". בראיון ל"צפון 1" בפברואר השנה אמרה מחול כי מעליב אותה המשפט "את לא נראית ערבייה, כי איך ערבייה צריכה להיראות?" ושהיא מקווה שהמשפטים הללו יוצאו מהלקסיקון של החברה הישראלית ושאדם יישפט על פי אישיותו ולא על פי מוצאו.

עוד אמרה אז: "אני מקווה מאוד שאנשים ישפטו אותי לפי הביצועים, השירה והאישיות שלי. זאת תוכנית מוזיקלית, שמגלה זמרים חדשים, והשנה לא מדובר רק בזמרים, אלא בזמרים איכותיים מאוד". תקוותיה לא התבדו. הקהל אכן שפט אותה לפי קולה ושירתה, והיא זכתה. ריזק מחול, אביה של לינה, אמר השבוע ל"צפון 1": "קיבלנו מעט מאוד תגובות גזעניות, אבל היו הרבה תגובות טובות ופרגונים וזה מאוד מעודד אותנו. לינה ידעה מה היא עושה והוכיחה את עצמה בתוכנית. אנחנו גידלנו אותה לתפארת ומלכתחילה ידענו מה הן היכולות שלה. היא תמיד הצטיינה במה שהיא עושה ואהבה את מה שהיא עושה. היא מאוד פרפקציוניסטית. ולגבי העתיד, אמר מחול: "לינה כבר ילדה גדולה ויודעת איך היא תשתלב ותתקדם בתחום המוזיקה. הילדה שלי נולדה לשיר. "אנחנו נמשיך לתמוך בה, לשמור עליה ולכוון אותה לפנות לכיוונים הנכונים".

"רוב התגובות היו מחבקות, והרוב קובע", לינה מחול. צילום: טל גבעוני

רגע עצוב בתוכנית הגמר היו דבריו המחבקים של ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, ללינה. לנקרי הוקלט כמה ימים קודם לכן, ובעת שידור דבריו, הוא שכב במיטתו בבית החולים נהריה לאחר ניסיון ההתנקשות בו. ריזק מחול: "מאוד כאב לי לשמוע מה שקרה לראש העיר. הוא עזר לנו לאורך כל הדרך ומאוד תמך בלינה שלנו. הוא צפה בתוכנית הגמר ומאוד שמח על זכייתה של לינה ואף בירך אותנו על כך. אני מאחל לו החלמה מהירה ושישוב אלינו במהרה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות