fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל אכלוס המגדל הראשון בעכו

הדיירים הראשונים של "מגדלי אפגד" נכנסים לדירתם החדשה
פרויקט מגדלי אפגד בעכו (קרדיט א.א סטודיו)
פרויקט מגדלי אפגד בעכו (קרדיט א.א סטודיו)

כשנתיים וחצי מתחילת שיווק פרויקט "מגדלי אפגד" שבונה ומשווקת חברת אפגד בסמוך לכביש עוקף קריות במזרח העיר עכו, החל אכלוס המגדל הראשון בפרויקט. בימים אלו מתחילים הדיירים הראשונים של הפרויקט להיכנס לדירותיהם החדשות, במקביל לכך שבניית המגדל השני כבר בעיצומה והמגדל השלישי והאחרון נמצא בשיווק. מדובר במגדל הראשון והגבוה ביותר בעיר, שכן הפרויקט נישא לגובה של 24 קומות.

כאמור, הפרויקט יצא לשיווק לפני כשנתיים וחצי והביא עימו את בשורת המגדלים, שעד כה לא נראה בנופה של העיר. החלוצים שרכשו דירות ראשונות במגדל המגורים נהנו ממחירי פריסייל של כ 850 אלף שקלים לדירת 4 חדרים, בעוד שמי שרוצה לרכוש היום דירה בגודל זהה במגדל השלישי והאחרון, ישלם כ 1.14 מיליון שקלים. עם התקדמות הבנייה, עלו בשנתיים האחרונות מחירי הדירות בפרויקט בכ20%, זאת בעוד שממוצע עליית המחירים בעיר כולה בשנתיים האחרונות  עומד על כ 12%, כמו גם הממוצע הארצי.

לדברי יעל דקל, סמנכ"ל השיווק של חברת אפגד, "הפרויקט עבר דרך ארוכה ואנו שמחים על אכלוס המגדל הראשון ומברכים את הדיירים החדשים שיוכלו לבלות את הקיץ בביתם החדש וליהנות ממתקניו, דוגמת מועדון הילדים המאובזר הרלוונטי במיוחד לעונה זו. הפרויקט מהווה הזדמנות חד פעמית לרכוש דירה חדשה במגדל יוקרתי במחיר אטרקטיבי  ובכך מהווה גם אלטרנטיבה איכותית ומיידית למשפחות שממתינות להגרלות מחיר למשתכן, או קבלו הודעה שלא זכו, בעיקר בקריות".

פרויקט מגדלי אפגד בעכו (קרדיט א.א סטודיו)
פרויקט מגדלי אפגד בעכו (קרדיט א.א סטודיו)

פרויקט מגדלי אפגד,  נבנה על שטח של כ 8 דונם וכולל 280 יח"ד ב 3 מגדלים. זהו הפרויקט הגבוה ביותר שנבנה בעכו עד כה והמגדלים יתנשאו לגובה 24 קומות כל אחד. הפרויקט מציע תמהיל דירות מגוון וכולל דירות 4 ו 5 חדרים בגדלים שונים וכן דירות פנטהאוז, כמו כן, בפרויקט מועדון ילדים מאובזר המתאים לכל המשפחה. המיקום- באחד האזורים הטובים בעכו, מזרח העיר, בשכונת קריית תמרים הוותיקה בסמוך למרכז הטניס, הפארק האתגרי, מוסדות חינוך טובים וותיקים ושלל שירותים קהילתיים לכל המשפחה.

במתחם הפרויקט מקימה חברת אפגד גן ילדים חדש ומודרני בשיתוף העירייה לרווחת דיירי המגדלים והסביבה.

המרחק ממגדלי הפרויקט לחוף הים בעכו- כ 1.2 ק"מ בלבד מקו המים. מהדירות במגדלים נשקף נוף לים. בנוסף, כיוון שהפרויקט ממוקם בסמיכות לכביש עוקף קריות, נהנים הדיירים מנגישות תחבורתית טובה אל העיר וממנה, הן לכיוון חיפה והדרום והן לכיוון נהריה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות