fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותרה לפרסום זהות מטפל החשוד שהתעלל בנכה צה"ל

אוראל ברמי מעכו חשוד כי התעלל בדודו דהן במשך תקופה ארוכה. האח, עמי: זו כבר הפעם השנייה שדודו חווה את הזוועות הללו. הוא התעלל בו כשישבנו שבעה על אבי"

בית משפט השלום בקריית שמונה אישר היום(שני) לפרסום את שמו של אוראל ברמי (31) מעכו החשוד כי התעלל בנכה צה"ל שבו טיפל בצפת.

ברמי נעצר בשבוע שעבר ובהתאם לבקשת המשטרה הוארך מעצרו ע"י בית המשפט עד מחר (שלישי).

חוקרי משטרת ישראל מנהלים חקירה אשר ממצאיה בשלב זה מצביעים' כי על פי החשד מדובר בהתעללות ארוכת טווח שאירעה יותר מפעם אחת.

לאור עיבוי החומר הראייתי, ופרק הזמן הארוך בו עוסק החשוד במשלח יד זה ביקשה המשטרה מבית המשפט, כבר ביום שישי האחרון  להתיר את פרטי החשוד על מנת לבקש את עזרת הציבור באיתור קורבנות נוספים, ככל שקיימים כאלה.

הבקשה אושרה ע"י בית המשפט, אולם לבקשת סנגורו של החשוד עוכבה ההחלטה עד היום. לפני זמן קצר הותרו לפרסום פרטי החשוד בתקיפה.

משטרת ישראל מבקשת מכל אדם שיש בידיו מידע אודות קורבנות נוספים שנפגעו מהחשוד, לפנות למוקד 100 של המשטרה או לתחנת צפת בטלפון 04-6978444.

אחיו של דהן, עמי, חוקר משטרה בעצמו שפרש לגמלאות לאחרונה סיפר השבוע על הזוועות שחווה אחיו: "דודו היום בן 45, הוא נפצע לפני כ-20 שנה בתאונת דרכים בעת שירותו הצבאי וכתוצאה מכך נקבעו לו 100 אחוזי נכות, לצמיתות והוא חסר ישע לחלוטין".

לרוע מזלנו, זו כבר הפעם השנייה שהוא סופג את הזוועות הללו. המטפל הראשון שלו ש"טיפל" בו במשך יותר משבע שנים התעלל בו ונשפט לשמונה חודשי מאסר בלבד. כבר אז חשבנו שהעונש קל מידי ולא מרתיע, אבל החלטנו להמשיך הלאה וחיפשנו לדודו מטפלים אחרים והנה זה קורה שוב, ברמי מטפל בו מזה חודשים ספורים ורק השבוע הבנו שרוב המעשים נעשו בחודש האחרון כשאנחנו התאבלנו על אבי שנפטר לפני שבועות ספורים. הפעם אנחנו לא נשתוק ונצא למאבק ציבורי חסר תקדים כדי לזעזע את אמות הסיפים וכדי שימוצה הדין עם אנשים שחושבים שמותר להם להתעלל בחסרי ישע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות