fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבורר: גרסת הפועל עכו

לא נעים, יובל: יובל שבתאי, כבר התלבש לקראת המשחק נגד הפועל ת"א, אלא שאז הוא הופשט על ידי שליח, בהוראת המאמן יובל נעים. השחקן נעלב, שקל לעזוב ורק בהתערבות היו"ר דוניה שינהולץ, הסתיימה סדרת החינוך המוזרה. ובינתיים, בליגה, הפועל עכו שוב מתדרדרת וחוזרת למאבקי ההישרדות. בשבת הקרובה מצפה לה משחק תחתית חשוב נגד רמת השרון
הפסד אדום. אדי גוטליב לא מצליח לעצור את שחקני הפועל ת"א (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הפסד אדום. אדי גוטליב לא מצליח לעצור את שחקני הפועל ת"א (צילום: אדריאן הרבשטיין)

שימו לב לסיכום המפגש של הפועל עכו נגד הפועל ת"א במחזור האחרון (2:0), מפי השוער והקפטן דודו גורש: "לא הגענו למשחק. הצבנו לעצמנו למשחק הזה שתי מטרות: אחת, לא לספוג והשנייה, לכבוש. לצערי, לא הצלחנו לעמוד בשני היעדים. שום דבר לא עבד אצלנו וגם אם היינו משחקים עוד 300 דקות, לא היינו מבקיעים".

ועכשיו נשאלות השאלות: למה הפועל עכו לא הגיעה למשחק? הרי בשידור המשחק דווקא כן ראינו שחקנים לבושים במדי הפועל עכו משוטטים על כר הדשא. ולמה ההתקפה לא עובדת? להזכירכם, אנחנו כבר במחזור ה-8 והקבוצה טרם מצאה חלוץ איכותי שיחזק את ההתקפה. ומה זה מעיד על תרומתו או אי תרומתו של המנהל המקצועי אלון חרזי, שמרוויח כ-800 אלף שקלים בעונה, וטרם מצא שחקן זר לחיזוק?

כמו במשחק נגד בית"ר ירושלים, גם במשחק נגד הפועל ת"א הציגה הפועל עכו יכולת רעה ובעיקר משעממת. שום יצירתיות, שום סיכון שער היריב. בעונה שעברה, כשעכו היתה זקוקה לנקודות כדי להישאר בליגה, הרשה לעצמו המאמן יובל נעים לשחק פתוח והתקפי. התוצאות היו בהתאם. הפעם, כשנעים מנסה בסך הכל לצבור נקודות כדי לשרוד בליגת העל, הוא מציב מערך זהיר שרק מבריח כל חובב כדורגל.

הפסד אדום. אדי גוטליב לא מצליח לעצור את שחקני הפועל ת"א (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הפסד אדום. אדי גוטליב לא מצליח לעצור את שחקני הפועל ת"א (צילום: אדריאן הרבשטיין)

יובל נגד יובל, מערכה שנייה
הקשר יובל שבתאי, שהושעה על ידי המאמן יובל נעים מהמשחק במחזור הקודם נגד בית"ר ירושלים, והורשה בתחילת השבוע לשוב לאימונים, הופתע לגלות כי הוא לא נכלל בסגל הקבוצה גם למשחק האחרון נגד הפועל ת"א.

אבל הסיפור העיקרי הוא הדרך שבה הדבר בוצע. ביום ראשון, הגיע שבתאי באוטובוס השחקנים לאצטדיון בנתניה, לקראת המפגש של עכו נגד הפועל ת"א. שבתאי, יחד עם כל שאר השחקנים, נכנס לחדר ההלבשה שם חיכתה לו התלבושת.

לאחר שכבר התלבש, נכנס לפתע לחדר מנהל הקבוצה מיקי חדד, ומסר לו להסיר את הבגדים, בהוראת המאמן יובל נעים. שחקנים שהיו עדים לשיחה, מיהרו לעודד את שבאתי שנראה שבור ומושפל. שבתאי עצמו נמנע מלדבר על הנושא, אולם לדברי מקורביו הוא חש תסכול רב נוכח היחס כלפיו.

"יובל באמת לא מבין מה המאמן רוצה ממנו ומה המניע לכך", סיפרו השבוע חבריו, "הטענה שמדובר בהחלטה מקצועית, תמוהה, בעיקר נוכח העובדה כי בשלושה משחקים קודמים, כשיובל שיחק, הקבוצה צברה 7 נקודות אחרי שניצחה פעמיים, את הפועל חיפה ורעננה, וסיימה בתיקו חוץ נגד מכבי פ"ת. התנהלותו של יובל נעים פוגעת בביטחונו של השחקן וגם בקבוצה ואם לא שינוי הוא ישקול ברצינות לעזוב בינואר הקרוב".

מהקבוצה נמסר כי "לא היתה כוונה להשפיל את יובל שבתאי. השחקן החליט על דעת עצמו להתלבש לפני שיובל נעים פרסם את רשימת סגל השחקנים למשחק ולאחר שגילה שהוא לא בסגל, נאלץ להוריד את הבגדים".

הסיפור גורם לתסיסה בקרב האוהדים, שחלקם הביע ביקורת חריפה על התנהלותו של נעים. "עד שיש שחקן בית שמזוהה ומזדהה עם הקבוצה והאוהדים, וגם הוכיח את עצמו עד היום מבחינה מקצועית, אז גם אותו רוצים להעיף", אמר השבוע אחד מראשי חוג האוהדים.

ביום שלישי, לפני אימון הקבוצה ובהתערבות היו"ר דוניה שינהולץ, נערכה שיחת הבהרה בין השניים (יובל את יובל), בסיומה הודיע שינהולץ על פתיחת דף חדש. "היתה איזו אי הבנה ובשיחה שהיתה ליבנו את הדברים. יובל שבתאי בחור טוב וגם שחקן טוב שכבר הוכיח את עצמו ואת חיוניותו לקבוצה. הפרשה מאחורינו וצריך להתרכז בכדורגל ובמשחק החשוב מאוד שמצפה לנו נגד רמת השרון", סיכם שינהולץ.

רכבת הזרים הלא מרשימה שהגיעה עד כה לקבוצה נמשכת. האחרון היה החלוץ ברתולומאו אוגבצ'ה, ששוחרר בתום שבוע של אימונים ומבלי שנבחן אפילו במשחק אחד.

פשיטה בחדר ההלבשה. יובל שבתאי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
פשיטה בחדר ההלבשה. יובל שבתאי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

האוהד שהפך לכרוז ושימש כדובר מונה למנהל
דובר הקבוצה מיקי חדד, המשמש במקביל גם ככרוז במשחקי הבית, קיבל השבוע תפקיד שלישי: מנהל קבוצה. חדד, מחליף בתפקיד את דוניה שינהולץ, שמשמש כיום כיו"ר.

חדד: "אני מודה לחבריי בקבוצה שבעצם המינוי הביעו בי את אמונם. במהלך שנותיי בהפועל עכו למדתי המון, השתתפתי בקורסים וימי עיון מטעם ההתאחדות לכדורגל וליוויתי את ראשי המועדון כמעט בכל מהלך. כמנהל קבוצה הכי צעיר בליגת העל, אעשה הכל כדי להצליח ולהוכיח שהבחירה בי היתה ראויה".

בתפקיד המגשר. היו"ר דוניה שינהולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
בתפקיד המגשר. היו"ר דוניה שינהולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות