fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גמור וחתום

הפועל עכו ניצחה בטדי את בית"ר ירושלים, 0:2, ויכולה כבר להתכונן לעונה השישית שלה בליגת העל. המאמן יובל נעים: "אחרי הבלגן שהיה בתחילת העונה, זה שהפועל עכו נשארה בליגת העל, שווה לזכייה באליפות. אני מחכה לצלחת".
סוף הרומן? המאמן יובל נעים עם ראש העירייה שמעון לנקרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
סוף הרומן? המאמן יובל נעים עם ראש העירייה שמעון לנקרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו הבטיחה לעצמה עונה שישית בליגת העל, הפעם גם באופן מעשי, אחרי ניצחון חוץ מרשים בטדי, על בית"ר ירושלים, 0:2. חמדי סליחי, בפנדל מוצלח בדקה ה-30, ויובל שבתאי, שנכנס כמחליף והבקיע בדקה ה-83, הכריעו את התוצאה. המאמן יובל נעים: "למרות שבאופן תיאורטי הבטחנו לעצמנו את ההישארות כבר בשבוע שעבר, אמרתי לשחקנים לא לסמוך על שום דבר ושאף קבוצה לא תעשה את העבודה בשבילנו. אנחנו צריכים לנצח וזהו. אנשים אולי שוכחים, אבל הפועל עכו עברה טלטלה גדולה בתחילת העונה והיו שבועות שכלל לא היה ברור שתהיה בכלל קבוצה. אם אחרי כל הבלגן שהיה הצלחנו להישאר בליגת העל, זה מבחינתי שווה לזכייה באליפות. אני מחכה לצלחת".

מחזור אחד לסיום העונה, רחוקה עכו 6 נקודות מהקו האדום מה שאומר שאפשר כבר להתחיל לתכנן את העונה הבאה, כשהנושא המדובר ביותר הוא זהות המאמן. בורסת השמות כוללת את המאמן הנוכחי יובל נעים, שהתייחס לנושא ואמר: "אקבל באהבה כל החלטה", אלי כהן, שאימן בעבר בעכו, שלומי דורה, מאמנה של הפועל חיפה, ראובן עטר, ואפילו שמו עוזר המאמן בארבע העונות האחרונות איציק טוויזר, הוזכר כמועמד למאמן ראשי.

ראש העירייה שמעון לנקרי ומנכ"ל העירייה אוהד שגב, הם השניים שיקבעו מי יהיה המאמן הבא של הקבוצה ובימים הקרובים אמורה להתקבל החלטה.

סוף הרומן? המאמן יובל נעים עם ראש העירייה שמעון לנקרי   (צילום: אדריאן הרבשטיין)
סוף הרומן? המאמן יובל נעים עם ראש העירייה שמעון לנקרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הקבוצה ממשיכה לשלם קנסות של אלפי שקלים על התנהלות פטאלית. ביום רביעי שעבר, הועמדה הקבוצה לדין לאחר שלצוות השופטים במשחק הבית האחרון נגד הפועל חיפה לא היו מים חמים במקלחות, והם נאלצו להמתין עד ששחקני הקבוצה האורחת יסיימו להתקלח כדי להשתמש במקלחות שלהם. גובה הקנס: 3000 שקלים. מנהל התחזוקה של האצטדיון יוסי סעדון, מסר בתגובה: "דוד המים החמים הודלק כבר בשעה 12:00 בצהריים ולכן לא היה ברור למה לא היו מים חמים. ברגע שהדברים הובאו לידיעתי בוצעה בדיקה שגילתה תקלה מקומית שתוקנה כבר למחרת".

הפועל עכו תסיים בשבת הקרובה את העונה במשחק בית נגד עירוני רמת השרון, שחייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי לשרוד בליגת העל. בשורות עכו ייעדר מירקו אורמוש (צהובים). הנהלת הקבוצה בראשות היו"ר דוניה שינהולץ, תאפשר כניסה חינם לילדים עד גיל 13 ולנשים. שינהולץ: "אני חושב שהקבוצה ראויה לתמיכת הקהל, במיוחד במשחק בית. החיבור שלנו לקהילה הוא חשוב מאוד ולכן אני קורא לכל האוהדים לבוא ולמלא את האצטדיון ולהודות לשחקנים על העונה".

ליגת העל – פלייאוף תחתון (מחזור 32)

7. בית"ר ירושלים – 39 נק'

8. הפועל רעננה –38 נק'

9. מ. ס. אשדוד – 38 נק'

10. הפועל עכו – 36 נק'

11. הפועל חיפה – 34 נק'

12. בני יהודה ת"א – 30 נק'

13. מכבי פ"ת – 30 נק'

14. עירוני רמת השרון – 30 נק'

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות