fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבי הגיע לביקור

זאב נוימן, גבי אשכנזי ושמעון לנקרי
זאב נוימן, גבי אשכנזי ושמעון לנקרי (צילום: דוברות עיריית עכו)

יו"ר קרן רש"י, רא"ל במיל' גבי אשכנזי ומנכ"ל הקרן איציק תורג'מן נועדו השבוע עם ראש  עיריית עכו שמעון לנקרי במטרה להרחיב את פעילות הקרן בעיר. בפגישה שהתקיימה בלשכת ראש העיר השתתפו מ"מ וסגן ראש העיר זאב נוימן, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, סגנית ראש מינהל החינוך שולה אזולאי ומנהל מרכזי הנוער והקהילה בעיר אברהם טליאס.

לנקרי סקר בהרחבה את הנעשה בעיר והדגיש את ההשקעה בחינוך הבלתי פורמלי באמצעות הפעלת שישה מרכזי נוער וזאת לצד פעילות ענפה במתנ"סים. לנקרי ביקש מאשכנזי להרחיב את פעילות הקרן בעכו במטרה לקדם את ילדי העיר.
אשכנזי ציין, כי העיר עכו עברה שינויים מרחיקי לכת, וכי הוא רואה לנכון להמשיך ולסייע בפרויקטים חינוכיים-חברתיים שונים בעיר. אחת ההצעות שנבחנת בימים אלה היא הצטרפות למיזם חינוכי במסגרת רשת בתי הספר "דרכא" של קרן רש"י שתסייע לתלמידי התיכוניים בהשגת תעודת בגרות איכותית. אשכנזי ומנכ"ל הקרן ערכו בלוויית ראש העיר סיור באתרים שונים בעכו ועמדו מקרוב על התפתחותה של העיר.

זאב נוימן, גבי אשכנזי ושמעון לנקרי
זאב נוימן, גבי אשכנזי ושמעון לנקרי (צילום: דוברות עיריית עכו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות