fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשבת הליגה חוזרת: הפול עכו בחוץ נגד הפועל רעננה

לעכו מצפה משימה לא פשוטה כשתפגוש את הפועל רעננה, שטרם נוצחה העונה. הקשר הסרבי יובנוביץ' פצוע. אמור להגיע חלוץ צרפתי במקומו של לאונדראו הברזילאי ששוחרר
נפרדנו כך. קוסטה נפרד מסיידר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
נפרדנו כך. קוסטה נפרד מסיידר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אחרי פגרה בת שבוע עקב משחקי נבחרת ישראל במוקדמות גביע העולם, ליגת העל חוזרת בסוף השבוע. להפועל עכו מצפה משחק חוץ לא קל נגד הפועל רעננה, הקבוצה המפתיעה עד כה של העונה ואחת הקבוצות שטרם נוצחו העונה. הקשר הברזילאי ג'וליאנו ספאדסיו ייעדר עקב הרחקה.

המאמן יובל נעים: "רעננה קבוצה טובה, אבל הדברים תלויים גם בנו. אם נהיה מרוכזים ומפוקסים, אפשר לצאת מהמפגש הזה עם נקודות".

במהלך פגרת הליגה, קיימה עכו משחק אימון נגד מכבי נתניה. העכואים ניצחו 0:1 משער של המגן עדן בטיט, אולם על המשחק העיבה תקרית בין הקשר סטיבן כהן, למאמן יובל נעים.

עוד לפני תום המחצית הראשונה, הוחלף כהן וברדתו מהמגרש סינן מספר מילים לעברו של המאמן ובנוסף גם סירב ללחוץ יד למחליפו, הקשר הצעיר שאדי שעבאן.

כהן: "אני מתנצל בפני הצוות המקצועי, השחקנים ובעיקר בפני שאדי על מה שקרה, ואקבל בהבנה כל החלטה מצד המועדון. אף אחד לא אוהב להיות מוחלף, גם אם מדובר במשחק אימון, וזה היה רגע אחד קטן של כעס". שעבאן לא נעלב ואמר: "אני לא כועס על סטיבן, כי אני בטוח שזה לא היה מכוון אליי אישית. הוא דווקא בא אליי אחרי המשחק והתנצל על מה שקרה. הוא פשוט כעס על ההחלפה".

בעקבות האירוע לא הורשה כהן להתאמן בתחילת השבוע עם יתר שחקני הקבוצה ונשלח לערוך אימון בשולי המגרש. ביום שני עמד השחקן בפני ועדת משמעת פנימית של האגודה, בסיומה חויב להביע התנצלות בפני הצוות המקצועי, השחקנים ושעבאן ויממן ארוחה לכל הקבוצה.

הקשר הסרבי ברניסלב יובנוביץ', סובל מפציעה והוא בספק למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל רעננה.

רכביהם השכורים של שלושת השחקנים הזרים: יובנוביץ', מירקו אורמוש, ג'וליאנו ספאדסיו, נלקחו השבוע במפתיע על ידי חברת ההשכרה. בהפועל עכו טענו שמדובר בבעיה טכנית ומסרו בתגובה: "השחקנים היו אמורים להפקיד את מספר כרטיס האשראי שלהם כעירבון לכל מקרה של תאונה או נזק אחר, ומאחר והם לא הסדירו זאת, הרכבים נלקחו. אנו מאמינים שבתוך מספר ימים הנושא יוסדר". ואכן, כעבור 3 ימים הוחזרו הרכבים לשחקנים.

החלוץ הברזילאי, לאונדראו קוסטה, הגיע להבנות עם הקבוצה לגבי תנאי שחרורו ובמהלך השבוע כבר טס חזרה לברזיל. לאונדראו: "למרות הזמן הקצר שהייתי בישראל, היה לי פה טוב מאוד וההתחברות שלי לאנשים היתה מדהימה. חבל שלא קיבלתי מספיק הזדמנויות כדי להוכיח את עצמי. בעכו רצו תוצאות מהר-מהר אבל צריכים להבין ששחקן זר צריך קצת זמן להתאקלמות. בכל מקרה, אני מאחל להפועל עכו הצלחה".

ביום שלישי, התארחה הקבוצה בכפר סמיע, שם קיימה משחק ראווה נגד הקבוצה המקומית לרגל חג הקורבן. זה נגמר בניצחון עכואי מוחץ, 1:6. לעכו כבשו: ג'וליאנו ספאדסיו – שלושער, סטיבן כהן – שנישער, אליאור סיידר – שער. בסיום ההתמודדות יצאו שחקני שתי הקבוצות לארוחה משותפת.

בימים הקרובים אמור להגיע להתרשמות החלוץ ברתולומאו אוגבצ'ה (29), ששיחק בעונה שעברה בקבוצת חרז מהליגה השנייה בספרד.

נפרדנו כך. קוסטה נפרד מסיידר  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
נפרדנו כך. קוסטה נפרד מסיידר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות