fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית הקשיש בעכו: ממשיכים להתעמת

השבוע נערך במשטרה עימות בין מוריס בן שושן לבין אחת העובדות. חברי ההנהלה קיבלו מכתב התראה מנעמ"ת
בית הקשיש בעכו. צילום: אושרי כהן
בית הקשיש בעכו. צילום: אושרי כהן

חברי הנהלת בית הקשיש בעכו קיבלו השבוע מכתבי התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים מנעמ"ת גליל מערבי בעקבות תלונות של חברות הוועד ועובדות האגודה על התעמרות בעבודה, הכוללת לטענתן צעקות, השפלות ואף איום פיזי, מצד יו"ר האגודה וסגנו.

עורכות הדין של נעמ"ת פנו במכתב לכל חברי חבר הנאמנים של האגודה. במכתב הובהר כי חברי חבר הנאמנים אחראים להפסקת ההתעמרות בעובדות וכי ניתן לכאורה לתבוע אותם אישית אם לא יטפלו בנושא. לאחר קבלת המכתב התפטר חבר ההנהלה יוסי חדד. בשבוע שעבר נעשה ניסיון לכנס ישיבה דחופה על ידי חברת הנהלה אחרת. הישיבה בוטלה על ידי מוריס בן שושן.

בית הקשיש בעכו. צילום: אושרי כהן
בית הקשיש בעכו. צילום: אושרי כהן

במקביל הוזמן בן שושן לעימות במשטרה מול עובדת ששהתה במרכז היום, בזמן הוויכוח שפרץ בינו לבין מנהלת המקום, וניסתה להתערב ולהיכנס לחדרה של המנהלת. לאחריה הוגשה תלונה במשטרה והוצא נגד בן שושן צו הרחקה של 10 ימים.  בית המשפט לא האריך את צו ההרחקה.

יו"ר נעמ"ת מרחב גליל, עופרה כהן אלקיים, מסרה כי נעמ"ת מתכוונת לערער על החלטה זו כדי להבטיח את שלום העובדות במקום.

המחלוקת בבית יום לקשיש נמצאת על סדר יומה של מועצת העיר עכו. בישיבתה האחרונה העלה חבר המועצה, עו"ד איתמר סונינו, הצעה לטפל במשבר. לדבריו בית הקשיש בעכו לא ייסגר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות