fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: הארוס לשעבר רצח את הארוס לעתיד

כתב אישום הוגש הבוקר נגד תושב עכו העתיקה בביצוע רצח של תושב אחר. הנאשם היה מאורס לנערה תושבת העיר, הורי הנערה ביטלו את אירוסיה. הנאשם, שלא השלים עם ביטול האירוסין ואיים על הנערה שיפגע בסביבתה הקרובה. לפני חודש וחצי שלף שלף בכיכר בעכו העתיקה אקדח וירה במנוח שמונה כדורים
עכו העתיקה (צילום: רותם כבסה)
עכו העתיקה (צילום: רותם כבסה)

פרקליטות מחוז חיפה באמצעות עו"ד שרון איל הגישה לפני זמן קצר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מזהר טאהא בן 27 תושב עכו העתיקה המייחס לו ביצוע עבירות של רצח בכוונה תחילה ועבירות בנשק. על פי עובדות כתב האישום, הנאשם היה מאורס לנערה תושבת העיר, ובשלב מסוים, במהלך תקופת האירוסין, החליטו הנערה והוריה לבטל את אירוסיה לנאשם. הנאשם, שלא השלים עם ביטול האירוסין, פנה אל הנערה מספר רב של פעמים ואיים עליה כי יפגע ויהרוג כל מי שיהיה עמה בקשר, וכן יפגע בה ויהפכה לנכה אם תמצא בקשר עם אחר.

עכו העתיקה (צילום: רותם כבסה)

כשבועיים לפני הרצח פנה המנוח סובחי סוידאן שגם הוא תושב העיר שהיה בקשר רומנטי עם הנערה, לבית הוריה של הנערה וביקש מאביה את ידה. הנאשם שלא השלים עם הקשר של הנערה והמנוח, שב ואיים עליה שיפגע בכל מי שימצא עמה בקשר. על אף דרישתו של הנאשם, המשיכו הזוג להיות בקשר.

ב-18 לינואר 2013,  גמלה החלטה בליבו של הנאשם לגרום למותו של המנוח ובסמוך לשעה 16:51 הגיע הנאשם דרך כיכר עבוד וסמטאות עכו העתיקה, כשהוא מצויד באקדח לרחוב 11 בעכו העתיקה, וסמוך למכולת של עימאד אבו עאבד פגש הנאשם במנוח, שלף את האקדח וירה בו, מטווח קצר, שני כדורים שפגעו בו. המנוח נפל על הרצפה והנאשם המשיך וירה בו 8 כדורים נוספים ונמלט מהמקום ולאחר מכן נמלט מעכו.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות