fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחי עכו ניצחה 1:2 את בית"ר נהריה

אחי עכו, שנאבקת על היחלצות מהתחתית, השיגה ניצחון ביתי חשוב עבורה 1:2 כשהנחילה לבית"ר נהריה הפסד ליגה שני רצוף.

הפתיחה היתה שייכת דווקא לאורחים מנהריה שבדקה ה-20 עלו ליתרון. יקי ויצמן, חדר לרחבה, ניצל יציאה לא טובה של השוער עומרי עבדי, וגלגל כדור מדויק לרשת, 0:1 לבית"ר נהריה.

בדקה ה-39, הפטרון של אחי עכו אדהם ג'מאל, שיושב במשחקים האחרונים על ספסל הקבוצה, הורחק ליציע, לאחר שהתפרץ לתחומי המגרש לעבר שחקנה של נהריה, יקי ויצמן. השחקן עצמו, שהגיב לתקרית, ספג צהוב.

בדקה ה-58, פגע חן ארגלזי מנהריה ללא כדור בשחקן אחי עכו, והורחק בכרטיס אדום. ההרחקה הזאת השפיעה על נהריה, שנסוגה מעט לאחור ואפשרה לשחקני עכו להגביר את הלחץ בהתקפה.

בדקה ה-74, הושג השוויון. עאמר חטיב בעט כדור חזק מ-20 מ', השוער הבית"רי דימה קוטליאר, לא היה ערני, והכדור חדר לרשת, 1:1.

מעודדת מהשער ומהנחיתות המספרית של נהריה, המשיכה אחי עכו לתקוף במטרה להשיג הכרעה. בדקה ה-89, השתלט מוחמד אבו ריא על כדור ברחבת נהריה, ומקרוב הרשית פנימה, 1:2 לעכו. המהפך הושלם. מיד לאחר השער, נותרה נהריה ב-9 שחקנים, לאחר שהשוער קוטליאר, מחה כלפי השיפוט וספג כרטיס צהוב. קוטליאר המשיך למחות ובתגובה הורחק בכרטיס אדום.

mohamadaboriya (2)
הכריע את המשחק. מוחמד אבו ריא מאחי עכו (צילום: מיכה פישנזון)

הניצחון העלה את אחי עכו למקום ה-12 בטבלה, בעוד בית"ר נהריה ירדה למקום ה-6 בטבלה, והתרחקה 3 נקודות מהמקום ה-5, שמוביל בסיום העונה למשחקי הפלייאוף העליון.

מאמן אחי עכו דרוויש הינדאוי: "ניצחון מוצדק שלנו. הגענו למשחק במצב קשה, בלי כמה שחקנים שסובלים מפציעות וגם הלחץ בתחתית מאוד משפיע. אבל באנו ועשינו את העבודה מול קבוצת צמרת טובה. אני שמח מכך שלמרות שנקלענו לפיגור, לא נשברנו. זה מראה על אופי חזק של הקבוצה. אמרתי לשחקנים במחצית שיאמינו בעצמם ושאנחנו מסוגלים לעשות מהפך ולנצח. אני מקווה שנמשיך ככה גם במשחקים הבאים. אין לי ספק שהניצחון הזה לנו הרבה ביטחון להמשך".

מאמן בית"ר נהריה, ברק אמיתי: "לא שיחקנו טוב, ובחלקים רבים במשחק נראינו רע. יש לנו שחקנים פצועים וגם כמה ששיחקו למרות שבמשך השבוע היו חולים ולא התאמנו באופן סדיר. זה לא תירוץ ליכולת ולהפסד, אבל זה מראה רק שההכנה לא הייתה טובה. כשהיינו ביתרון, הגענו לכמה הזדמנויות בהן יכולנו לכבוש ולהגדיל את התוצאה, אבל זה לא קרה. ההרחקה של השחקן שלנו, הלחיצה ומתוך רצון לשמור על התוצאה, הלכנו אחורה. אנחנו צריכים לחזור לעצמנו ולהפגין יותר רצון, לחימה והתלהבות. יכול להיות שחלק מהשחקנים חושבים שהליגה נגמרה והם טועים. יש לנו מטרה, להשתלב בפלייאוף העליון, ובשביל להשיג אותה נצטרך לנער כמה שחקנים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות