fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורן בן חמו וערן סודאי בהפועל עכו/מטה אשר

הקבוצה שעלתה העונה לליגה הארצית בכדורסל, התחזקה בשני הגארדים הנהריינים המנוסים. הרכז הצעיר ניב משגב נשאר לעונה נוספת
ערן סעודאי צילום: אדריאן הרבשטיין
ערן סעודאי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קבוצת הכדורסל של הפועל עכו/מטה אשר, שתשחק בעונה הקרובה בפעם הראשונה בתולדותיה בליגה הארצית, הפכה בשבועות האחרונים לחממה קולטת של שחקני עירוני נהריה שלא מצאו את מקומם בקבוצה בשנים האחרונות.

מאמן הקבוצה יוסי בוכניק יחד עם המנהל המקצועי אילן פרומן, צירפו לסגל הקבוצה שהולך ומתגבש בימים אלה, את הגארדים הנהריינים אורן בן חמו וערן סודאי. בן חמו מגיע אחרי עונה כמאמן-שחקן במכבי כרמיאל מליגה א׳, ואילו סודאי מגיע אחרי עונה אישית לא פשוטה בעירוני נהריה, בה כמעט ולא קיבל דקות משחק. השניים מצטרפים לנהרייני השלישי, לירן שורצוולד, שממשיך בקבוצה לעונה נוספת. נהרייני נוסף איתו נמצאים במו"מ הוא עאדל מתא, אך נכון לכתיבת שורות אלה, הסיכויים לצירופו נמוכים.

אורן בן חמו (צילום: מיכה פישנזון)
אורן בן חמו (צילום: מיכה פישנזון)

אורן בן חמו: ״מקווה שמצאתי בית חדש.קבוצה ואגודה שבונה את עצמה לאט לאט ושרוצה להגיע הכי גבוה שאפשר כבר השנה בונים קבוצה לנסות לעלות לליגה הלאומית״.

ערן סודאי: "אני מודה לעירוני נהריה על התקופה היפה ומאחל להם בהצלחה בליגת העל. אני מגיע לעכו לקבוצה חדשה בליגה הארצית עם שאיפות חדשות ומקווה להצליח איתם לפחות כמו עם נהריה".

ערן סעודאי צילום: אדריאן הרבשטיין
ערן סעודאי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

יגאל ניר, יניב כהן ויפתח בליימן כפי הנראה לא ימשיכו עונה נוספת בקבוצה. לעומתם, בקבוצה מרוצים מהישארותו של הרכז הצעיר ניב משגב, שאמור בקרוב להתגייס לצבא, אך עובדה זו לא תפריע להמשך פעילותו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות