fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי נניקשווילי פוטר מאימון הפועל עכו

חוגגים אליפות עם עירוני קרית אתא. מימין: אבי ואילן נניקשוילי צילום: נחום סגל
חוגגים אליפות עם עירוני קרית אתא. מימין: אבי ואילן נניקשוילי צילום: נחום סגל

הנהלת הפועל עכו הגיעה להבנות עם המאמן אבי נניקשווילי על סיום תפקידו לאחר 4 מחזורים בלבד כשהקבוצה במאזן 2:2. עדיין לא הוחלט על מחליף ובינתיים קורי קאר יעביר את אימוני הקבוצה. שמו של יוסי בוכניק שוב עלה כאופציה להגיע בפעם בחמישית כמושיע, אך במקביל נעשים חיפושים אחר מאמנים נוספים.

נניקשווילי שעשה קריירה מוצלחת כשחקן בליגה הלאומית והארצית, החל את קריירת אימון הבוגרים לפני כשלוש שנים כמאמן-שחקן במכבי כרמיאל בליגה א' ומבחינת הנהלת עכו הסיכון במינויו היה גדול, אך הם נתנו לו את המפתחות להוביל את הקבוצה במטרה לבנות סגל שחקנים שיתמודד על העלייה ללאומית.

חוגגים אליפות עם עירוני קרית אתא. מימין: אבי ואילן נניקשוילי צילום: נחום סגל
מימין: אבי ואילן נניקשוילי צילום: נחום סגל

עוד בתחילת הקיץ במשחקי האימון, הקבוצה לא נראתה כמצופה ממנה כשבסגל הקבוצה נמנים שמות כמו אילן נניקשווילי (האח), רז מנשה, רותם ברזילי וקורי קאר, אך ההנהלה הייתה סבלנית. במחזור הראשון של העונה הקבוצה רשמה הפסד שהתקבל עוד בהבנה, אבל הקש ששבר את גב ההנהלה היה השבוע, כשעכו הפסידה בקרב הצמרת להפועל צפת.

"זה היה סוג של הימור שלקחנו ולא הצלחנו. אנחנו גם צד בכישלון, אין ספק בכך", אומר המנהל המקצועי של עכו אילן פרומן, "נפרדנו כידידים, זה לא היה כמו שציפינו. חשבנו לתת לבחור צעיר ואנרגטי עם רצון, להוביל את הקבוצה למטרה שלשמה היא נבנתה והוא לא הצליח. הוא בסך הכל מאמן צעיר ואני צופה לו עתיד מבטיח. זה לא צעד פשוט, הוא גם לא האשם היחידי אבל היינו חייבים לזעזע את הקבוצה. הצעד הבא יהיה גם לשחרר שחקנים אם נראה שאנחנו לא עומדים ביעדים. בספורט תחרותי אין מקום לטעויות. אנחנו לא קבוצה רגילה שנבנתה להיאבק על הפלייאוף, בנינו קבוצה יקרה מאד והשאיפה לעלות ליגה וכרגע אנחנו לא נראים טוב וזה בלשון המעטה".

אבי נניקשווילי ביקש שלא להגיב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות