fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: העירייה חנכה פרויקט העצמת נוער ושיפור יכולות למידה

הפרויקט נחנך לאחר שהעירייה שיפצה מעבדת מחשבים והתאימה אותה לצרכיו
חניכת מעבדת המחשבים של תכנית נטע בעכו (תמונה: דוברות עיריית עכו)
חניכת מעבדת המחשבים של תכנית נטע בעכו (תמונה: דוברות עיריית עכו)

בעכו נחנכה השבוע מעבדת המחשבים של פרויקט "נטע" במתנ"ס בית היימן בעיר, זאת לאחר ששופצה על ידי העירייה. הטקס נערך במעמד ראש העיר עכו שמעון לנקרי, סגנית ראש העיר שרי גולדשטיין ובהשתתפות עובדי המתנ"ס, חניכי התכנית והוריהם, בפרויקט משתתפים תלמידים מכיתות ה' – יב'

"נטע" הוא פרויקט שנועד להקנות לבני הנוער מיומנויות אישיות ומקצועיות והוא פותח צוהר להזדמנויות חדשות בתחומי התעסוקה וההשכלה ולניידות חברתית וכלכלית, בין היתר על ידי שיפור השפה האנגלית, פיתוח יכולות ללמידה עצמית וחיזוק הביטחון העצמי.

במהלך טקס חנוכת המעבדה השתתף גם ד"ר נפתלי דוב שחמישה מילדיו התחנכו בתוכנית במהלך השנים וכיום הם משרתים כקצינים בצה"ל בתחום המחשוב.

במהלך האירוע סיפרה דר' ענאן פלאח ששני בניה למדו  במסגרת הפרויקט והדגישה את תרומתו לאישיות והעצמת הבנים. כמו כן, נטלו חלק באירוע  בוגרים שסיפרו על התהליך אותו עברו במסגרת התכנית.

משתתפי התכנית הודו לראש העיר שמעון לנקרי שדאג לתקציב עבור שיפוץ המעבדה ולכך שהתכנית תמשיך ואף תתרחב. לנקרי עצמו ששוחח עם  התלמידים הדגיש את חשיבות המדיה ואת הקשר הרציף עם עמותת "תפוח" ותכנית  "ונטע".

יצוין כי מעבדת המחשבים בעכו תפעל שלושה ימים בשבוע על ידי חיילים משוחררים, מקבלי מלגות של "אימפקט" וחניכי "נטע" לטובת הקהילה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות