fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקפידו, תרוויחו: ככה הפועל עכו תוכל לקבל מענק של 150 אלף שקלים

מנהלת הליגה החליטה להעניק מענק כספי מפתה לקבוצות אשר יעמדו בהנחיות משרד הבריאות בנוגע להתמודדות עם נגיף הקורונה.
שומרים על מרחק. שחקני הפועל עכו באימון צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

מנהלת הליגה החליטה להעניק מענק כספי לקבוצות מהליגה הלאומית שיעמדו בהנחיות משרד הבריאות במהלך ההתמודדות נגד התפשטות נגיף הקורונה. מנגד, קבוצות שיעברו על ההנחיות יספגו קנסות כספיים.

במהלך מפגש זום של פורום הליגה הלאומית עם מנכ"ל המנהלת ניקולס לב והמשנה למנכ"ל ניר ינקלביץ', הודגשה החשיבות בשמירה על ההנחיות למניעת הידבקות בנגיף הקורונה בקרב השחקנים ואנשי הצוות המקצועי והניהולי. זאת, במטרה למנוע הידבקויות ולאפשר את המשך קיומה של הליגה. במהלך המפגש, עודכנו ראשי הקבוצות, כי הוחלט להעניק תמריץ קורונה לקבוצות שיעמדו בהנחיות בסך 150 אלף שקלים.

יו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון: "אני רואה חשיבות גדולה בכך ששחקני ומאמני הקבוצות יבינו את החשיבות שבשמירה על ההנחיות ויקפידו על כך על מנת שנוכל להמשיך ולקיים את המשחקים ולסיים את העונה בצורה ספורטיבית ועל כר הדשא".

בהפועל עכו ישמחו בוודאי לקבל את המענק, בעיקר נוכח העובדה שמדובר בקבוצה בעלת התקציב הנמוך בליגה הלאומית, וכל סכום יסייע לקבוצה להתחזק בשחקנים נוספים.

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות