fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שער הרחמים

קבוצת נערים ג' של הפועל כרמיאל ספגה שער דרמטי בתוספת הזמן ואיבדה את סיכויה לאליפות

 

 

נוער (מחזור 24)

הפועל כרמיאל ממשיכה להתבזות, מבחינה ספורטיבית כמובן. אחרי שבשבוע שעבר ספגה הפסד כפול (גם מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעקבות שיתוף שחקן שלא כדין) וגם בתבוסה מחפירה להפועל בענה (9:0), נכנעה הקבוצה לאחרונה בטבלה, בית"ר נהריה, 3:1. היה זה ניצחון שני בסך הכל העונה למארחים מנהריה, שהשיגו 7 נקודות בלבד מאז פתיחת העונה ומאזן השערים שלה עומד על מינוס 70! ההפסד גם דרדר את הפועל כרמיאל למקום ה-12 בטבלת הליגה המחוזית.

 

נערים א', ארצית (מחזור 28)

הפועל כרמיאל, שנאבקת על מקומה בליגה, ספגה במחזור האחרון הפסד ביתי דחוק להפועל עכו, 1:0. 2 מחזורים לסיום העונה מדורגים חניכיו של המאמן לירון יגר במקום ה-12 בטבלה, ועם יתרון של 4 נקודות מהקו האדום.

נערים ג' (מחזור 27)

הפועל כרמיאל ספגה במחזור האחרון הפסד חוץ לצעירי טמרה, 2:1, ואיבדה כל סיכוי במאבק האליפות. ארד פלג העלה את כרמיאל ליתרון ראשון בדקה ה-51, אך בדקה ה-65 השווה המארחים ל-1:1. עמוק בתוספת הזמן, ספגה כרמיאל שער שני ונוצחה. ההפסד הרחיק את חניכיו של המאמן משה שרלג, 10 נקודות מהמקום הראשון, כשלסיום העונה נותרו 3 משחקים. הפועל כרמיאל מדורגת במקום השלישי בטבלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות