fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרן בן נשר: "החזירו לנו את הכדורגל"

מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קוראת לראשי המדינה, להחזיר לפעילות את ענף הכדורגל, בדיוק כמו שקורה בכל מדינות העולם, שגם הן מתמודדות מול נגיף הקורונה. "עם הקפדה על נהלים מסודרים, הנחיות ברורות ופיקוח ובקרה, אין שום סיבה שלא נחזור לפעילות", היא מדגישה.
הספורט חשוב לגוף וגם לנפש. קרן בן נשר | צילום: באדיבות אבי צרפתי
הספורט חשוב לגוף וגם לנפש. קרן בן נשר | צילום: באדיבות אבי צרפתי

קרן בן נשר, מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו, יוצאת נגד הגבלות הסגר וקוראת לראשי המדינה: "תחזירו לנו את הכדורגל".

"ההחלטה להפסיק את כל הפעילות של ענפי הספורט היא החלטה פוליטית, נקודה", תוקפת בן נשר, "היא מנוגדת לכל היגיון וזה מה שכואב. אין מאחוריה הכרה מינימלית בעובדה שאחוז הנדבקים נמצא בשליטה, טיפול ובקרה".

בן נשר תוהה, מדוע הכדורגל במדינת ישראל הופסק בעוד ברוב מדינות העולם הוא ממשיך להתנהל כרגיל, גם עם מגבלות מסוימות על כניסת קהל.

"מדינת ישראל אינה שונה משאר מדינות העולם, שגם הן מתמודדות מול הנגיף. גם במדינות אחרות יש שחקנים שנדבקו בנגיף והכדורגל שם לא נעצר. אף קבוצה לא הפסיקה להתאמן והמשחקים נמשכים כרגיל. ההבדל הוא שבמדינות אחרות התקבלו החלטות מקצועיות, בהתאם למצב התחלואה, בעוד שאצלנו נראה שמדובר בהחלטות שמושפעות מסקטור כזה ואחר. עם נהלים מסודרים, הגבלות ברורות ופיקוח מצד ראשי הקבוצות, אין שום סיבה שהכדורגל לא יחזור באופן מידי לפעילות".

לדברי בן נשר, מצב התחלואה הגבוה היה גם בגל הקודם, אלא שאז, הכדורגל לא הופסק וכל המשחקים עד לסיום העונה הושלמו.

"ההתנתקות הכפויה הזאת על ספורטאים גורמת לפגיעה בכל העוסקים בענף ופשוט מרסקת את הספורט בישראל", היא אומרת ומוסיפה שדווקא בתקופה קשה שכזאת, שבו המדינה סגורה ואנשים יושבים ספונים בבתיהם, הספורט הוא מפלט עבור רבים, שמשוועים לקצת נורמליות.

"אני קוראת לראשי המדינה שלא להרוס לנו את הכדורגל במדינת ישראל ולהחזיר את הפעילות, שתהיה כמובן בהתאם להנחיות ולמגבלות הנדרשות. זה חשוב לגוף וגם לנפש", סיכמה בן נשר.

 

הספורט חשוב לגוף וגם לנפש. בן נשר | צילום: באדיבות אבי צרפתי

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות