fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתח תקווה: ניצחון ראשון להפועל עכו בפלייאוף התחתון

הקבוצה כבר פיגרה, 1:0, אך השלימה מהפך בדרך לניצחון, 1:2, על הפועל פ"ת. המאמן אלי כהן: "אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, מגיע לנו לשמוח, אבל המשימה טרם הושלמה"
צמד מנצח. ווהיב חביבאללה (מימין) וערן ביטון, כובשי השערים של הפועל עכו צילום: זיו פרבר
צמד מנצח. ווהיב חביבאללה (מימין) וערן ביטון, כובשי השערים של הפועל עכו צילום: זיו פרבר

הפועל עכו (לאומית)

ביום חמישי שעבר אירחה הפועל עכו את הפועל פ"ת וקטעה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון.

הפועל עכו פתחה מצוין, שלטה במגרש, החזיקה יותר בכדור, והניעה כל הזמן בניסיון למצוא את הדרך לשער האורחים. מנגד, באחת מהתקפותיה הבודדות במחצית הראשונה ובבעיטה הראשונה שלהם למסגרת השער, עלתה פ"ת ליתרון מפתיע.

זה קרה בדקה ה-35 כשכדור שנבעט מ-25 מ' הכניע את השוער אופק אנטמן, שלא היה ערני מספיק. עכו נכנסה להלם, אבל במחצית השנייה שוב החזירה לעצמה את השליטה. בדקה ה-62 נכנס לשדה החלוץ ווהיב חביבאללה וכבר בנגיעתו הראשונה בכדור הוביל לשוויון. דקה ה-63: השוער אופק אנטמן בעט כדור עומק ארוך מעל להגנת פ"ת, חביבאללה הסתער קדימה, הקדים את ההגנה האורחת, ומתוך הרחבה הקפיץ באלגנטיות מעל השוער לתוך הרשת, 1:1.

עכו המשיכה ליזום ולתקוף ובדקה ה-78 גם באה על שכרה. חביבאללה פרץ באגף ימין, חדר לרחבה, הוציא רוחב וערן ביטון בעט כדור שניתז מהשוער. ביטון לא ויתר, הסתער על הכדור החוזר, משך מעט שמאלה ומחמישה מטרים גלגל את הכדור פנימה, 1:2. עד לסיום השכילה עכו לשמור על יתרונה השברירי.

המאמן אלי כהן: "אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון מגיע לנו סוף סוף לחייך ולשמוח. עברנו תקופה מאוד מתסכלת עם משחקים שבהם לא נפלנו בשום פרמטר מהקבוצה היריבה ובכל זאת לא ניצחנו. שיחקנו טוב, אבל זה לא התבטא בתוצאות. אנחנו מחפשים נקודות ולא מחמאות. היה לחץ ומתח אבל מגיע לשחקנים קרדיט גדול שידעו לחזור מפיגור ולהפוך את התוצאה בדרך לניצחון חשוב שמקדם אותנו בצורה משמעותית להבטחת ההישארות בליגה. יש לנו עכשיו מקדם שמוסיף לנו קצת ביטחון, אבל אסור לנו להיות שאננים".

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק צפון 1 חדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות