fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיף: ליאם חביב מהפועל עכו זכה בגביע המדינה

הסיף הצעיר והמוכשר כבר היה בדרך להדחה בשלב שמינית הגמר, אבל השלים מהפך דרמטי בדרך לניצחון ומשם המשיך כל הדרך עד לזכייה במקום הראשון בתחרות גביע המדינה בדגם רומח. המאמן מאור חטואל: "גאה בסייפים ובסייפות שלנו"
מחזיק גביע המדינה. ליאם חביב על הפודיום צילום: מאור חטואל

הסיף ליאם חביב (17) מהפועל עכו, אלוף ישראל הנוכחי עד גיל 17, רשם הישג נוסף כשזכה במקום הראשון בתחרות גביע המדינה בסגנון רומח.

בתחרות, שהתקיימה במגידו, השתתפו עשרות סייפים וסייפות ממועדונים מכל הארץ. את הפועל עכו ייצגו שלושה: ליאם חביב, דניס טוקר והסייפת מאי קגן.

זכייתו של ליאם חביב הייתה דרמטית במיוחד, אחרי שבשלב שמינית הגמר הוא כבר נראה היה בדרך להדחה אחרי פיגור מול הסיף איתן למברגר מהפועל כפר סבא, 14:9. אלא שאז רשם חביב קאם בק אדיר והצליח לחולל מהפך בדרך לניצחון על חודה של נקודה, 14:15. כשהוא מעודד מהניצחון הזה, שהוכיח ווינריות, המשיך ליאם חביב להרשים גם בשלב חצי הגמר, שם גבר על רון ליימונד מהפועל כפר סבא, בתוצאה, 8:15. בשלב הגמר, פגש ליאם חביב את הסיף המוכשר איתן רוחקין מהפועל כפר סבא. גם פה, הייתה ידו של ליאם חביב על העליונה, והוא ניצח, 9:15 בדרך לזכייה בתואר מחזיק גביע המדינה לשנת 2021.

הסייפת מאי קגן, הודחה בשלב שמינית הגמר.

המאמן מאור חטואל סיכם: "היה לנו ייצוג פנומנלי עם זכייה מדהימה של ליאם חביב, שעשה קאם בק אדיר ושדרג את מעמדו במקום הראשון בנבחרת הקדטים של ישראל. אני גאה בכל אחד ואחת מהסייפות והסייפות שיש לנו במועדון, ואנחנו כבר מתכוננים לקראת אליפות ישראל לבוגרים שתיערך במהלך חול המועד בעכו".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות