fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיף: אלכסנדרה קרביץ ממעלות זכתה במקום הראשון בתחרות גביע המדינה

הסייפת הצעירה בת ה-13, גברה על סייפות בוגרות ומנוסות ממנה בדרך לזכייה במקום הראשון. שני נציגים נוספים ממכבי מעלות: אדל בוגדנוב ויונתן כהן, הגיעו למקום השלישי והמכובד
המאמן יעקב פרדמן עם הסייפות אלכסנדרה קרביץ ואדל בוגדנוב צילום: באדיבות עידן כפיר

מועדון הסיף מכבי מעלות ממשיך לקצור הישגים. בתחרות גביע המדינה לבוגרים ובוגרות הענפי החרב והדקר שהתקיימה בגני תקווה, זכו נציגי מעלות בשלוש מדליות. את ההישג הטוב ביותר רשמה הסייפת הצעירה והמוכשרת אלכסנדרה קרביץ (13), שקטפה את המקום הראשון.

חברתה לאגודה, סייפות הנוער אדל בוגדנוב, התייצבה אף היא על הפודיום אחרי שהגיעה למקום השלישי. נציג נוסף ממעלות, הסייף יונתן כהן, סיים גם הוא במקום השלישי והמכובד. בתחרות הארצית השתתפו, לראשונה, גם סייפים וסייפות מאוקראינה. במעמד טקס הכרזת הזוכים והענקת המדליות השתתפו סגן ראש מנהל הספורט אבי בנבנישתי וקונסול אוקראינה בישראל איגור בוריסוב.

מנהל עמותת הספורט העירונית במעלות עידן כפיר בירך את קרביץ, בוגדנוב וכהן על הישגיהם ושיבח את עבודתו המקצועית המעולה של המאמן יעקב פרדמן.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות