fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: הושג סיכום לאיחוד קבוצות הכדורגל בעיר

דורון בן דור תיווך, ראש העירייה רונן מרלי תמך, היו"רים ניסים אלפסי (בית"ר נהריה) ועמוס גבריאל (הפועל נהריה) התגמשו, שני אנשי עסקים הצטרפו ולראשונה בנהריה תהיה קבוצת כדורגל ייצוגית אחת. נשארה רק חתימה סופית
איחוד קבוצות. יו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל עם דורון בן דור | צילום: עצמי
איחוד קבוצות. יו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל עם דורון בן דור | צילום: עצמי

אם לא יחול שינוי דרמטי של הרגע האחרון, בעונה הבאה תהיה, לראשונה בהיסטוריה, קבוצה ייצוגית אחת לנהריה.

מי שהעלה את רעיון האיחוד היה איש הספורט והתקשורת דורון בן דור, שתיווך בין שני בעלי עסקים שחיפשו להשקיע בקבוצת כדורגל לבין ראשי הקבוצות בית"ר והפועל נהריה. במקביל, פעל בן דור מול ראש עיריית נהריה רונן מרלי, שגילה התלהבות מההצעה ואף פעל ודחף למימושה.

בשבועות האחרונים התקיימו מספר פגישות בהן נכחו ראש עיריית נהריה רונן מרלי, מחזיק תיק הספורט בעיריית נהריה משה שטרית, יו"ר בית"ר נהריה ניסים אלפסי, יו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל, ושני המשקיעים. אט אט התפוגגו החששות ואף נערכו מספר שיחות על מנת להתוות דרך פעולה משותפת שתהיה מקובלת על כל הצדדים.

השבוע, כאמור, הגיעו כל הצדדים לסיכומים והתקבלה החלטה לקידום  המהלך. ביום שישי אמורים כל הצדדים להיפגש על מנת לחתום על מתווה האיחוד.

על פי המסתמן, ניסים אלפסי יעמוד בראש העמותה, שתכלול את עמוס גבריאל ועוד שלושה נציגים שייקבעו בהמשך על ידי עיריית נהריה. גבריאל ישמש כיו"ר הקבוצה, ודורון בן דור, צפוי להתמנות למנהל מקצועי. טרם הוחלט באופן סופי מי יהיה מנהל הקבוצה, אך הכוונה היא להשאיר בתפקיד את מנהל בית"ר נהריה אבי כץ, שעשה עבודה מצוינת וזוכה להערכות רבות על תפקודו.

תקציב הקבוצה אמור להיות כ-400 אלף שקלים על פי החלוקה הבאה: 200 אלף שקל תקציב עירוני ו-200 אלף שקלים שיגיעו משני המשקיעים.

לצפון 1 נודע, כי למרות הסיכומים וההבנות, הפועל נהריה טרם הודיעה להתאחדות לכדורגל על הפסקת פעילותה. נראה, כי היו"ר גבריאל ממתין לראות שאכן האיחוד מתממש ויוצא לפועל ורק אז יודיע על פירוק הפועל נהריה.

בשבוע הבא, ובמידה והצדדים אכן יחתמו על מתווה האיחוד, אמורה להתקיים פגישת עבודה ראשונה במהלכה יוחלט על מינוי מאמן ותחל בניית סגל שחקני הקבוצה.

 

אהבתם את הכתבה?

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות