fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: הואצו המגעים לאיחוד קבוצות הכדורגל

ראש עיריית נהריה רונן מרלי, קיים השבוע פגישה בנוכחות ראשי שתי הקבוצות: בית"ר והפועל נהריה, וכן עם שני אנשי עסקים מקומיים שהביעו את רצונם לתמוך בקבוצה המאוחדת, במטרה לקדם את המהלך
כדורגל בנהריה | בעונה הבאה יהיו ביחד? דורון בן דור עם יו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל | צילום: עצמי

המגעים לאיחוד קבוצות הכדורגל בנהריה: בית"ר והפועל, רשמו השבוע התקדמות משמעותית לאחר פגישה שהתקיימה בלשכתו של ראש עיריית נהריה רונן מרלי, בנוכחות מחזיק תיק הספורט משה שטרית, יו"ר בית"ר נהריה ניסים אלפסי, יו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל, דורון בן דור שמיועד לשמש מנהל מקצועי בקבוצה המאוחדת וכן שני בעלי עסקים שמתכוונים להשקיע ולתמוך בקבוצה המאוחדת מבחינה כלכלית.

ראש העירייה מרלי גילה התלהבות גדולה מרעיון האיחוד והצהיר כי יפעיל את כל כובד משקלו על מנת שהאיחוד אכן יתממש.

כל הצדדים כבר סיכמו כי במידה ואכן תהיה קבוצה עירונית אחת, היא תשחק בליגה ב', ויהיו בה שני נציגים מורשי חתימה: נציג המשקיעים ונציג שייקבע על ידי עיריית נהריה.

בתום הפגישה ולאחר שהוצגו בפני המשקיעים סקירות כלליות על הנעשה בשתי הקבוצות, הועלו כמה סוגיות שאמורות להיפתר. בכל מקרה, הצדדים קבעו להיפגש שוב על מנת לקדם את המהלך.

איש התקשורת דורון בן דור, שתיווך בין הצדדים ואמור להתמנות למנהל מקצועי בקבוצה המאוחדת, אמר: "אני מברך את יוזמתו של ראש עיריית נהריה רונן מרלי לקדם מהלך לאיחוד קבוצות הכדורגל בעיר. אין לי ספק שאם זה אכן יקרה, נהריה תרוויח בגדול. לפני כ-30 שנים, כשעזבתי את נהריה לחיפה, הכדורגל בנהריה היה ענף מוביל. אני מקווה מאוד שביחד עם עוד אנשים טובים נחזיר עטרה ליושנה ונצעיד את הכדורגל בנהריה קדימה".

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות