fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משפחה מנצחת

האחים פלג (14) והדר (12) דוידזון מכפר ורדים, זכו, כל אחד מהם בקטגוריה שונה, באליפות ארצית באגרוף תאילנדי והבטיחו לעצמם מקום באליפות אירופה הקרובה
משפחה לוחמת. פלג והדר דוידזון (צילום: באדיבות מועדון פגאסוס)
משפחה לוחמת. פלג והדר דוידזון (צילום: באדיבות מועדון פגאסוס)

האחים פלג והדר דוידזון מכפר ורדים, חניכי מועדון פגאסוס לאגרוף תאילנדי, זכו בסוף השבוע שעבר במקומות הראשונים בתחרות ארצית שהתקיימה בכרמיאל.
מדובר בתחרות "אתגרי לחימה", שמהווה בעצם את התחרות הרשמית האחרונה לפני אליפות אירופה, שתתקיים בחודש דצמבר הקרוב בקפריסין.

פלג דוידזון זכה מקום ראשון בקטגורית קדטים עד גיל 15. אחיו הצעיר, הדר דוידזון זכה במקום ראשון בקטגוריה לילדים חצי מקצועני.

מאמנם של השניים, אוהד קורלנד: "קודם כל אני מברך את פלג והדר על ההישג. מדובר בשני לוחמים מעולים ברמה גבוהה ביותר ועם כישרון ופוטנציאל להגיע גם להישגים ברמה הבינלאומית. פלג והדר עובדים קשה באימונים ואני שמח שיש תמורה להשקעה".

בעקבות זכייתם של השניים בתחרות, הם אמורים להיכלל במשלחת שתייצג את ישראל באליפות אירופה הקרובה באגרוף תאילנדי, שתתקיים כאמור בחודש דצמבר הקרוב בקפריסין.

 

משפחה לוחמת. פלג והדר דוידזון    (צילום: באדיבות מועדון פגאסוס)
משפחה לוחמת. פלג והדר דוידזון (צילום: באדיבות מועדון פגאסוס)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות