fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרוץ משגב ה-34: תומר זלצמן (10 ק"מ) וניר טלבי (5 ק"מ) זכו במקום הראשון

למעלה מאלף רצים בגילאי 3 עד 75, השתתפו במרוץ משגב ה-34. המרוץ המסורתי נחשב לאחד מאירועי השיא של מועצת משגב, בהפקת מחלקות הספורט, המוזיקה והאחזקה במרכז הקהילתי, היישוב מנוף ועשרות מתנדבים.

מקצי הריצה הארוכים (5 ק"מ ו-10 ק"מ) חזרו למסלולים היפים של הסביבה הירוקה והיוו נוף מרענן לרצים.

תומר זלצמן מיובלים, סיים במקום הראשון במקצה ל-10 ק"מ, לאחר שקבע זמן של 36:28 דקות. ארז איזנברג, מנהל מקצועי בענף הטריאתלון ומאמן בכיר, הגיע למקום השני, ויונתן שולט מעצמון, דורג במקום השלישי.  ניר טלבי הצעיר סיים במקום הראשון במקצה 5 ק"מ, עם תוצאה נפלאה של 17:46 דקות. דור רייפר, הגיע למקום השני, וינאי סלוצקי מעצמון, דורג במקום השלישי.

זהו המרוץ הראשון בו נמדדו זמני ביניים ופורסמו בזמן אמת באתר התחרות, כאשר העוקבים יכלו לעקוב ולצפות בתוצאות המתחרים לאורך המסלול.

לצד הרצים המקצועיים, היה מרגש לראות את החולצות הכתומות של קבוצות אתגרים וכפר כישורית. בנוסף לרצים שהשתתפו במקצים הרגילים, התקיים השנה מקצה מיוחד לרצים מיוחדים באורך 3 ק"מ.

merotzmisgav16
חוויה אתגרית. רצי מירוץ משגב (צילום: מועצה אזורית משגב)

 

הישוב מנוף ארגן יריד דוכנים של אמנים מקומיים, ציוד ספורט, כלי מטבח, מזון ועוד. מרכז המוזיקה של המרכז הקהילתי הציג הרכבי נוער והרכב ביג בנד, אשר הנעימו את זמנם של הנוכחים בין מקצי הריצה ושיוו ליריד כולו אווירה של מסיבת כפר נהדרת.

לצד המרוץ התקיימה, כמו בשנים האחרונות, גם צעדת היל"ה בגליל, כאשר השנה שודרג מסלול ההליכה האתגרי לאורך 6 ק"מ על מסלול חדש, לצד המסלול המשפחתי של 2 ק"מ.
את המרוץ הזניק ראש המועצה רון שני, שגם צעד במסלול האתגרי וגם רץ עם נכדתו במקצה העממי.

רון: "האירוע הזה הוא אחד היפים והמשמחים במשגב. אתה פוגש מאות חברים, רץ, צועד, שומע מוזיקה כיפית, קונה מתנות, נהנה מאוכל טרי ובריא ופשוט נהנה מכל רגע. הילדים פה גדלים לתוך תרבות ספורט רב דורית. תודה גדולה ליישוב מנוף שהוליד את המיזם הזה ותומך בו לאורך שנים, ולמרכז הקהילתי".

מנהל מחלקת הספורט עוז דודאי: "זו זכות גדולה לארח את תושבי משגב למרוץ מקומי באחד ממסלולי הריצה היפים בארץ. כרץ, הייתי מחכה למרוץ הזה כל השנה, והיה לי עונג גדול לראות את משפחות הרצים על דורותיהן, מגיעות ומשתתפות. זהו אחד מאירועי השיא של מחלקת הספורט ונעשה כל מאמץ כדי להמשיך ולשדרגו משנה לשנה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות