fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהריה לאיטליה? הראל עידו, רק בן 5, הוזמן להתרשמות באמפולי

הראל עידו מנהריה, רק בן 5, אבל כבר חולם בגדול. לאחרונה חזר ממחנה אימונים לכישרונות צעירים באמפולי, בתקווה להפוך לליגיונר הצעיר בתולדות ישראל שמצטרף למועדון כדורגל איטלקי
בהצלחה, ילד. הראל עידו על המגרש באמפולי צילום: באדיבות איציק עידו

הראל עידו מנהריה, בסך הכל בן 5, חזר לאחרונה מהתרשמות במועדון הכדורגל האיטלקי אמפולי. אם הכל ילך כשורה והילד מישראל ירשים את הצוות המקצועי של המועדון האיטלקי, אולי תירשם היסטוריה קטנה ועידו הראל יהפוך לליגיונר הצעיר ביותר שיצא ממדינת ישראל לטובת קריירה בחו"ל.

עידו הוזמן למחנה אימונים בן 8 ימים לגילוי כישרונות צעירים. יחד עמו יצאו גם אביו איציק, אמו ואחיו.

האב איציק מספר כי הקשר נוצר בזכות בני בנג'מין, סקאוט איטלקי, ששמע על הכישרון הצעיר ותיווך בינו לבין המועדון האיטלקי. כבר בימים הראשונים, הבחין הצוות המקצועי של אמפולי בניצוצות של הילד מנהריה והקפיצו אותו להתאמן עם קבוצת גיל בוגרת יותר.

האב איציק: "הגענו לאמפולי וכבר מהשנייה הראשונה אתה רואה את המתקנים, את היחס, את ההשקעה בילדים, את האימונים ומבין שמדובר ברמה אחרת ושונה לחלוטין מזו שמוכרת לנו מהארץ. האיטלקים התאהבו בו כבר מהאימון הראשון קידמו אותו להתאמן עם קבוצת ילדים שגדולה ממנו בשנתיים. זו חוויה מטורפת והלוואי ודברים יסתדרו".

כעת, ממתינה משפחת עידו להחלטת המועדון האיטלקי האם לצרפו כבר כעת או להמתין מעט שיגדל ויתפתח עוד.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות