fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון ההתעמלות העירוני בנהריה חגג 40 שנה להקמתו

באירוע חגיגי בהשתתפות ראש עיריית נהריה רונן מרלי ואלופים אולימפיים בהתעמלות, ציין מועדון התעמלות הקרקע והמכשירים בנהריה, 40 שנים להיווסדו
מועדון ההתעמלות בנהריה חוגג 40 שנות פעילות צילום: דוברות עיריית נהריה

מועדון ההתעמלות העירוני בנהריה ציין באירוע חגיגי שנערך באולם הספורט בבית הספר רמז בנהריה 40 שנים להיווסדו.

באירוע השתתפו בכירי המתעמלים בישראל, ביניהם אלוף העולם והמדליסט האולימפי ארטיום דולוגפיאט, אלוף אירופה וסגן אלוף העולם אלכס שטילוב שייצג את ישראל ב-4 אולימפיאדות, סגן אלוף אירופה ומדליסט הארד מאליפות העולם אנדריי מדבדב, מנכ"לית איגוד ההתעמלות שרית שנער, יו"ר איגוד ההתעמלות אבי שגיא, חברי הוועד המקצועי באיגוד ההתעמלות, ראש עיריית נהריה רונן מרלי, מנהל מחלקת הספורט משה שטרית, רכז הספורט בבית הספר מיכאל סלובודוב, המאמנים, הורים וכ-180 ספורטאים צעירים שמתאמנים באגודה הנהריינית.

"מועדון ההתעמלות לתרגילי קרקע ומכשירים בנהריה היא אחת מהאגודות הוותיקות בארץ שמעודדת לצד חתירה להישגים גם חינוך למקצועיות, עוצמה ושמירה על ערכים חינוכיים", ציין ראש עיריית נהריה רונן מרלי, "יישר כוח למיכאל סלובודוב, שמנהל את בית הספר מזה שלושה עשורים כממשיך דרכו של קרול שטרק ז"ל, ולצדו צוות מקצועי מיומן תוך שיתוף פעולה פורה עם מחלקת הספורט העירונית. יש לנו כיום ספורטאים פעילים רבים במכשירי הקרקע וההתעמלות ולאחרונה הורחבה הפעילות גם לענף הטרמפולינה. תודה גדולה להורי הספורטאים שמלווים אותם באהבה גדולה ובתמיכה ענקית לאורך כל הדרך".

מ"מ מנכ"ל עיריית נהריה דוד אלחיאני: "בכל פעם שאני מגיע למועדון, אני נרגש מחדש לפגוש את הילדים והילדות שהתחילו את דרכם בבית הספר להתעמלות עוד בגילאי גן וכעת כבר לומדים בחטיבה ובתיכון. נבנתה כאן מסורת רבת שנים וארון הגביעים העמוס בגביעים ובמדליות אשר מעידים על הזכיות הרבות ועל שלל תארים, הוא מקור לגאווה לעיר נהריה".

אלכס שטילוב, שדיבר בשם הספורטאים האורחים, ציין את החשיבות שבחיזוק וטיפוח ענף ההתעמלות שזכה להישגים בינלאומיים באליפויות עולם ובאולימפיאדות וציין לשבח את העבודה המקצועית המדהימה של צוות המאמנים במועדון הנהרייני. "אל תפסיקו לחלום", סיכם שטילוב, "המשיכו להתאמן, לעבוד קשה והגשימו את חלומכם בהשגת יעדים אישיים וקבוצתיים".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות