fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוכנה לעונה: הפועל מטה אשר/עכו השלימה את סגל שחקניה

הקבוצה, שפתחה השבוע את אימוניה לעונה הקרובה, צירפה את ז'אן פיליפ סול, ששיחק בעבר בנבחרת צרפת. וגם: איזו הפתעה נעימה מכינה הקבוצה לאוהדיה?
השלימו את הסגל. היו"ר מיכאל קישון והמאמן נועם כץ
השלימו את הסגל. היו"ר מיכאל קישון והמאמן נועם כץ

הפועל מטה אשר/עכו השלימה בימים האחרונים את סגל שחקניה לעונה הקרובה עם החתמתו של שחקן הרכש הזר, ז'אן פיליפ סול (34, 1.98 מ') מצרפת.

סול, שיחק בעונה שעברה בקבוצת פרנקפורט מהליגה הגרמנית הראשונה ובעבר אף היה שחקן בנבחרת צרפת.

המאמן נועם כץ: "מדובר בשחקן עם הרבה ניסיון ובעל הבנת משחק מעולה. הצד החזק שלו הוא באזור הרשת, בחסימה, ואין לי ספק שהוא יוסיף חוזק וחוסן לצד ההגנתי שלנו. אני מאוד שמח ששחקן ברמתו הגיע אלינו".

סול, שאמור לנחות בארץ בשבוע הבא, ייכנס לבידוד של שבועיים ולאחר מכן יצטרף לאימוני הקבוצה.

השבוע, פתחה הפועל מטה אשר/עכו את אימוניה עם לא מעט שחקנים צעירים. זאת, בעקבות הקיצוץ המשמעותי בתקציב שנבע ממשבר הקורונה.

סגל הקבוצה מונה את סטס נביאדובמסקי, שחוזר ללבוש אדום אחרי עונה אחת במכבי ת"א, קווין פויר, אלכס אוסוקין, עידו דוד, נועם אריאל, אומרי רויטמן, גיא משעלי, דניאל אסף שגדל במחלקת הנוער של מטה אשר/עכו ובעונה שעברה שיחק באקדמיה בווינגייט, אלון מאירי, קפטן נבחרת הנוער, ורועי הלוי שסיים גיל נוער ועלה לקבוצה הבוגרת.

ראשי הקבוצה כבר נערכים לאפשרות שלפחות בפתיחת העונה עדיין יהיה איסור על הכנסת קהל לאולמות, והחלו להציב תשתית לרישות היכל הספורט בנעמן במצלמות אשר יעבירו את משחקי הבית של הקבוצה בלייב ברשת האינטרנט.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות