fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגות נמוכות: הפועל כרמיאל כבר מתחמשת

הפסקת הליגות הנמוכות בכדורגל הוציאו את כולם לחופשה מוקדמת, אבל בהפועל עירוני כרמיאל, שפספסה עלייה בגלל שברי אחוזים, כבר החלו בהכנות לעונה הבאה במטרה להיאבק, שוב, על העלייה לליגה ב'
ליגות נמוכות | החמישייה הפותחת של הפועל עירוני כרמיאל. לוי, דהן, נודלמן, שטיינברג, וטופורק צילום: באדיבות אלעד ז'אן
ליגות נמוכות | החמישייה הפותחת של הפועל עירוני כרמיאל. לוי, דהן, נודלמן, שטיינברג, וטופורק צילום: באדיבות אלעד ז'אן

ליגות נמוכות: הפועל כרמיאל כבר מתחמשת

בית"ר נהריה (ליגה ב')

היו"ר ניסים אלפסי יחד עם מנהל הקבוצה הוותיק אבי כץ, כבר עובדים על תכנון העונה הבאה. המשימה הראשונה של השניים היא מינוי מאמן, כשכרגע יש שלושה מועמדים. אלפסי וכץ כבר נפגשו עם השלושה, שמעו את תכניותיהם ונראה שבימים הקרובים תיפול החלטה על זהות המאמן הנבחר. במקביל, הקבוצה ממתינה להחלטת עיריית נהריה, לגבי גובה התקציב בעונה הבאה. זאת, על רקע משבר הקורונה שפגע כלכלית ברשויות המקומיות.

סקציה מעלות (ליגה ב')

הפסקת הליגה שהגיעה בעקבות משבר מגפת הקורונה היטיבה עם סקציה מעלות, שהייתה שקועה במאבקי הישרדות נגד הירידה. מאז שהשחקנים הוצאו לחל"ת (חופשה ללא תשלום), הם טרם שבו לאימונים, אם כי, המגמה היא להחזירם בתקופה הקרובה לאימונים. מנהל הקבוצה אודי בן נעים, ממתין בימים אלה לקביעת מועד לפגישה עם נציגי העירייה, במטרה לדעת מה יהיה תקציב הקבוצה בעונה הבאה, ורק לאחר מכן, יחל בהכנות מקצועיות.

בן נעים: "בניגוד לקיץ שעבר שבה התארגנו רק ברגע האחרון, הפעם יש לנו מספיק זמן התארגנות כדי להגיע לעונה הקרובה הרבה יותר מוכנים וגם מחושלים".

בן נעים גם מתכנן לזמן את השחקנים למעין פגישת סיכום לעונה שחלפה, במהלכה גם יעדכן אותנו בתוכניות לעונה הקרובה.

מי שבינתיים כן חזרו לפעילות הן ילדי בית הספר לכדורגל של מעלות. כמו כן, ישנם מגעים עם חיים אדרי, מנהל מועדון הכדורגל של חוסן ע"ש יהודה אדרי, לגבי איחוד אפשרי של מחלקות הנוער. נציגי מעלות: משה בן נעים ומוטי אזולאי, כבר שוחחו עם אדרי בעניין האיחוד, ובימים הקרובים צפויה להתקבל החלטה סופית.

אחי עכו (ליגה ב')

באחי עכו היו עסוקים בחודש האחרון, לצד ההתמודדות עם משבר הקורונה, גם עם ימי חג הרמדאן שמסתיים בסוף השבוע. המאמן פריד סכניני, שזכה לשבחים רבים על עבודתו בעונה האחרונה, צפוי להמשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. סכניני למעשה ממתין לפגישה עם פטרון הקבוצה, סגן ראש העיר עכו אדהם ג'מאל.

סכניני: "אני חושב שעשינו עונה טובה ובתקציב מינימום. כרגע, הדברים לא ברורים. אני אמור לשבת עם אדהם ולשמוע ממנו מה התוכניות שלו לעונה הבאה מבחינת תקציב ושכר. באופן אישי, אשמח להמשיך באחי עכו, אבל אני מחכה כרגע לשמוע מה יוחלט".

הפועל כרמיאל (ליגה ג')

הפועל כרמיאל, שפספסה את העלייה בגלל שברי אחוזים, פתחה השבוע במסע החתמות לקראת העונה הבאה.

חמשת השחקנים הראשונים שחתמו הם השוער אושרי לוי, המשמש גם כמנהל מקצועי, קפטן הקבוצה מידן שטיינברג, החלוץ סהר דהן, הקשר נתן נודלמן והבלם הצעיר צח טופורק.

בימים הקרובים אמורה להיקבע זהות המאמן לעונה הקרובה, אחרי שבעונה האחרונה התחלפו לא פחות משלושה מאמנים. האחרון שבהם היה המאמן הצעיר והמוערך לירון יגר.

הפועל נהריה (ליגה ג')

יו"ר הקבוצה עמוס גבריאל, הקפיא את כל ההכנות לעונה הבאה עד לאחר פגישה שמתוכננת לו עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי.

גבריאל: "בעונה שחלפה, לא קיבלנו שקל אחד מהרשות המקומית. אני אישית הוצאתי מכיסי הפרטי קרוב ל-70 אלף שקלים כדי להחזיק את הקבוצה. אני סומך על ראש העירייה רונן מרלי, שיעמוד בהבטחתו לסייע לנו וגם אנחנו נקבל תקציב ראוי, בדיוק כמו כל קבוצת ספורט בנהריה".

העונה הנוכחית לא היטיבה עם הפועל נהריה שגילתה יכולת ירודה במהלך רוב העונה ועם השבתת הליגה עקב משבר הקורונה הייתה מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלת ליגה ג'.

גבריאל: "בשנים קודמות, כשהיה תקציב, היינו בצמרת והתמודדנו על העלייה. אבל קבוצה בלי תקציב, לא יכולה להיות פקטור משמעותי בצמרת הליגה. אני מחכה לפגישה עם ראש העירייה, ורק אחרי שנדע מה התקציב נדע לאן יהיו פנינו מועדות בעונה הבאה. מה שבטוח זה שגם בעונה הקרובה, הפועל נהריה תתבסס על שחקנים מקומיים".

אימוני הקבוצה מתוכננים להיפתח בתחילת חודש אוגוסט.

בהפועל נהריה גם ביקשו להודות לאביחי אוחיון, הבעלים של חברת האבטחה מטאור, על התמיכה בקבוצה בשנה האחרונה.

הפועל שלומי (ליגה ג')

הקבוצה ניצלה את ההקלות בעקבות ההגבלות שבאו עם פרוץ מגפת הקורונה כדי לחזור לשגרת אימונים קלילה. השבוע אף הספיקה הקבוצה לערוך משחק אימון נגד ותיקי עכו (4:3).

במקביל, החלה המועצה המקומית בטיפול בליקויים באצטדיון הכדורגל המקומי על מנת להכשירו לעונה הבאה. כזכור, בעונה שעברה המגרש לא אושר על ידי ההתאחדות לכדורגל, ומשחקי הבית של הפועל שלומי הועתקו לאצטדיון בנהריה.

ההכנות לעונה הבאה כבר החלו ומי שמחזיק את הקבוצה, ערן גאון, כבר פנה למאמן משה אוסמו, והציע לו את התפקיד. אוסמו לא שלל את ההצעה, אולם טרם נתן תשובה סופית.

גאון: "קודם כל אני חייב להודות לראש המועצה גבי נעמן ולסגנו עופר סיידה, על כל התמיכה והעזרה שלהם לקבוצה. אני מקווה שעד פתיחת העונה, המגרש שלנו בשלומי יהיה מוכן וכשיר לאירוח משחקים. יש חשיבות גדולה לביתיות, כי אז גם יבוא קהל ויהיה חיבור הדוק יותר לקבוצה. אנחנו גם מחכים לראות מה יהיה התקציב".

בינתיים, הבגט של אביקו, החליט להמשיך לתמוך בקבוצה גם בעונה הבאה ויתרום לה שני סטים של תלבושות משחק.

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות