fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכב ברשת: נתנאל הררי מכרמיאל, עכשיו גם בויקיפדיה

הררי, פעיל חברתי ויזם בנשמתו, התבשר כי זכה ששמו יתנוסס בויקיפדיה. "אני רואה בכך כבוד גדול והכרת תודה על פעילותי ההתנדבותית"
כבוד. נתנאל הררי | צילום: מומנט

נתנאל הררי (32) מכרמיאל, עשה את זה. כלומר, נכנס לפנתיאון הרשת כששמו זכה לערך בויקיפדיה.

הררי, מייסד עמותת למען הספורט בכרמיאל, מנהל תכנית מגרשים מוארים מטעם עיריית כרמיאל ומי שעומד מאחורי הקמת קבוצת הכדורגל חופים הפועל כרמיאל, הוא דמות מוערכת ומוכרת בקרב תושבי כרמיאל.

בין השאר, גם בזכות פעילות קהילתית התנדבותית ענפה. הוא זכור כמי שארגן משחקי ראווה בין קבוצות כדורגל מובילות בארץ כמו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים לבין הקבוצה המקומית, משחק ראווה בין נבחרת האמנים של ישראל לקבוצה כרמיאלית, ומשחקי ראווה בכדורסל.

כמו כן, דאג להביא לכרמיאל ימי אודישן לזמרים מתחילים במסגרת התוכניות אקס פקטור, דה וויס והכוכב הבא. הפרויקט האחרון שלו היה הפקת קליפ קורונה בשם התקווה לכרמיאל, בהשתתפות עשרות אמנים מוכרים וידועים, וקליפ תמיכה בשירה איסקוב, תושבת העיר שניצלה בנס מניסיון רצח על ידי בעלה וכתמיכה למאבק באלימות נגד נשים.

הררי הוא בעל תואר ראשון במדיניות ציבורית, וכעת לומד לתואר שני באוניברסיטת חיפה.

הררי: "הכל התחיל מטלפון שקיבלתי מאחד העורכים של האתר, שהודיע לי שלאור פעילותי, נבחרתי לקבל סקירה. מבחינתי, זה כבוד גדול והכרת תודה עמוקה על פעילותי ההתנדבותית לאורך שנים רבות למען העיר כרמיאל ותושביה. אני רואה בכך כמי שזכה בכוכב מישלן".

 

נתנאל הררי | צילום: מומנט
נתנאל הררי | צילום: מומנט
לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות