fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: שחקני מטה אשר/עכו הסכימו לקזז 30% משכרם

המאמן נועם כץ: "צעד מתבקש לאור משבר הקורונה". בשבוע הבא יגשים כץ חלום נוסף, כשיערוך אימון בכורה כמאמן הלאומי של נבחרת ישראל
כדורעף - משימה לאומית לפניו. המאמן נועם כץ צילום: לילך וייס
כדורעף - משימה לאומית לפניו. המאמן נועם כץ צילום: לילך וייס

נועם כץ, מאמנה של הפועל גליל מטה אשר/עכו ומאמן הנבחרת הלאומית של ישראל, פרסם את רשימת סגל שחקני נבחרת ישראל לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2020, שאמורים להיפתח בחודש אוגוסט.

אימון הפתיחה של נבחרת ישראל, שיהיה גם אימון הבכורה של כץ בנבחרת הלאומית, נקבע ל-14 ביוני.

הנבחרת תתכנס במטרה להתגבש לקראת חידוש הפעילות הבינלאומית בענף הכדורעף.

לאימון הראשון הוזמנו 25 שחקנים, ביניהם שבעה מהפועל מטה אשר/עכו: עומרי רויטמן, נועם אריאל, עידו דוד, סלבה בצ'קלה, אלכס אוסוקין, דניאל גלילי, וסבה דבש.

המאמן נועם כץ: "אני שמח ונרגש לפתוח את אימוני הנבחרת לקראת השתתפותנו במוקדמות אליפות אירופה, רק לפני חודש היה דמיוני שנפגש כבר עכשיו, אבל אני שמח שהמצב השתפר ושהצלחנו להתארגן תוך זמן קצר. יש לפנינו משימה מאתגרת ונעבוד קשה כדי לתת את המקסימום. עלינו להכין את השחקנים, שלא נמצאים במסגרת קבוצתית מאז תחילת חודש מרץ, כדי שיגיעו מוכנים. אני חושב שהמשימה שלנו היא לא רק להצליח במשחקים, אלא לייצג את הכדורעף הישראלי ולהראות את כוחו בכל אימון ובכל משחק. התקופה הקרובה היא מבחן לספורט ואני מקווה שהפעילות הספורטיבית המתחדשת, בעיקר אצלנו בכדורעף לא תיעצר".

ובינתיים, בקבוצתו של כץ, הפועל גליל מטה אשר/עכו, כבר החלו בהתארגנות לקראת העונה הבאה. המאמן כבר החליט להעניק לשחקן הצעיר נועם אריאל את תפקיד המוסר. מדובר בתפקיד מוביל עם אחריות גדולה, מה שמעיד על האמון של הקבוצה בשחקן הבית הכישרוני.

הצוות המקצועי בראשותו של המאמן כץ והשחקנים, החליטו בעקבות משבר הקורונה לקצץ 30% משכרם.

"מדובר בצעד לויאלי כלפי המועדון", הסביר כץ. עוד הוסיף ואמר, כי ההפחתה הצפויה בתקציב הקבוצה בעונה הבאה, לא תמנע מהפועל מטה אשר/עכו לבנות סגל שחקנים איכותי וטוב שיתמודד שוב על כל התארים.

 

אהבתם את הכתבה?

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות