fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: רגע לפני סיום הליגה הסדירה, הפועל גליל מטה אשר-עכו עם עוד ניצחון

הפועל מטה אשר/עכו גברה על מכבי הוד השרון, 0:3, ותסיים את הליגה, ככל הנראה, במקום השלישי בטבלת ליגת העל. במחזור הנעילה של הליגה הסדירה (יום שלישי, 2 במרץ), תארח הפועל גליל מטה אשר/עכו את עילבון ומיד לאחר מכן יחלו משחקי הפלייאוף
קווין פוייר מהפועל גליל מטה אשר/עכו מנחית על הראש של הוד השרון צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

מחזור אחד לסיום העונה הסדירה, הוסיפה הפועל גליל מטה אשר/עכו עוד ניצחון למאזנה, אחרי שגברה בביתה על מכבי הוד השרון, 0:3 (20:25, 15:25, 22:25). לא פחות מארבעה משחקני מטה אשר/עכו סיימו את המשחק עם מספר נקודות דו ספרתי. במערכה הראשונה מטה אשר/עכו קצת התקשתה, אבל ניצחה. במערכה השנייה היא טיילה לניצחון ובמערכה השלישית היא נזקקה להתעלות ברגעי הסיום כדי להשיג הכרעה מוקדמת.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: עידו דוד – 16 נק', קווין פוייר – 12 נק', אלכס אוסוקין – 11 נק', ז'אן פיליפ סול – 10 נק', סטס נביאדומסקי – 8 נק', אלון מאירי וזרקו קיסיץ' – 1 נק' כ"א.

הפועל גליל מטה אשר/עכו, שמדורגת במקום השלישי עם 34 נקודות, רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום השני, שם נמצאת הפועל כפר סבא עם 36 נקודות ומשחק חסר, ו-8 נקודות ממכבי תל אביב שבמקום הראשון. מטה אשר/עכו גם מקדימה את הרביעית בטבלה, הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר ב-9 נקודות.

במחזור הנעילה של העונה הסדירה, תארח מטה אשר/עכו את מ. ס. עילבון (יום שלישי, 2 במרץ, שעה 19:00). ימים ספורים לאחר מכן יחל שלב הפלייאוף, בה תנסה האלופה האדומה לשמור על תוארה.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות