fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, סדרת רבע גמר אליפות המדינה: הפועל גליל מטה אשר/עכו עלתה ל-0:1

הפועל גליל מטה אשר/עכו גברה בביתה על מכבי הוד השרון, 0:3, במשחק הראשון במסגרת שלב רבע גמר אליפות המדינה. הגומלין, ביום רביעי (24 במרץ), בהוד השרון. ניצחון יבטיח את עלייתה של מטה אשר/עכו לחצי הגמר. הפסד של האדומים יגרור את הקבוצות למפגש שלישי ומכריע
פתיחה ביד ימין. הפועל מטה אשר/עכו צילום: באדיבות איגוד הכדורעף

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

הפועל גליל מטה אשר/עכו נזקקה להרבה מאמץ כדי לצלוח בשלום את המשחק הראשון בסדרת רבע הגמר ולגבור בביתה על מכבי הוד השרון. האדומים של המאמן נועם כץ, פתחו חזק וטיילו במערכה הראשונה לניצחון, 14:25. שתי המערכות הבאות היו כבר צמודות ושקולות והוכרעו במאני טיים, כמו שאומרים. במערכה השנייה ניצחה מטה אשר/עכו, 24:26, ובמערכה השלישית, הארוכה והמותחת, ניצחה מטה אשר/עכו, 27:29 בדרך להכרעה.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סטס נביאדומסקי – 15 נק', אלכס אוסוקין – 12 נק', קווין פוייר – 11 נק', ז'אן פיליפ סול – 7 נק', עידו דוד – 6 נק', זרקו קיסיץ' – 5 נק'.

במטה אשר/עכו אולי לא היו הכי מרוצים מהיכולת, אבל בהחלט מסופקים מהניצחון שהעלה אותם ליתרון בסדרה ומההתעלות ברגעי הסיום של המערכה השנייה והשלישית.

ביום רביעי (24 במרץ) ייערך המפגש השני בסדרה, בהוד השרון. ניצחון של מטה אשר/עכו יבטיח לה את העלייה לשלב חצי הגמר. במקרה של הפסד, ייפגשו שתי הקבוצות למשחק שלישי ומכריע ביום שלישי הבא (30 במרץ), בהיכל הספורט נעמן.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות