fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: ניצחון להפועל מטה אשר/עכו ודאגה מפציעת כוכב הקבוצה

הפועל גליל מטה אשר/עכו השיגה ניצחון שני במסגרת הפלייאוף העליון, אבל בעיקר מודאגת מפציעתו של שחקן הרכש הזר יבגני בנוב, שצפוי להיעדר מספר שבועות
שחקני הפועל מטה אשר/עכו חוגגים ניצחון שני בפלייאוף העליון צילום: שמעון קנלמן

הפועל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו רשמה ניצחון שני רצוף במסגרת הפלייאוף העליון, אחרי שגברה בביתה על הפועל עירוני קריית אתא, 0:3.

המערכה הראשונה הסתיימה בניצחון אדום, 19:25. תוצאה זהה נרשמה גם במערכה השנייה, 19:25 לאדומים. במערכה השלישית, האורחים מקריית אתא הבינו שמהמפגש הזה הם לא יצאו עם נקודות, וחניכיו של המאמן נועם כץ, דהרו כל הדרך להכרעת המשחק עם 17:25.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סטס נביאדומסקי – 16 נק', אלכס אוסוקין והליו לופז – 9 נק' כ"א, סבה דבש – 8 נק', קינן קופאץ' – 3 נק', ברונו אלבס – 2 נק', נועם אריאל ואופק חזן – 1 נק' כ"א.

בעקבות הניצחון ביססה הפועל מטה אשר/עכו את מעמדה במקום השני בטבלה עם 36 נקודות, כשהיא רחוקה 3 נקודות מהמוליכה, מכבי תל אביב, ועם פער של 7 נקודות מהפועל כפר סבא שבמקום השלישי (לכפר סבא משחק אחד פחות).

במחזור הבא תארח הפועל גליל מטה אשר/עכו את הפועל כפר סבא. המפגש יתקיים במוצאי שבת הקרובה, 22 בינואר, בשעה 19:00, בהיכל הספורט נעמן.

ויש גם בשורות לא משמחות מגזרת הקבוצה: שחקן הרכש הזר יבגני בנוב נפצע באחד האימונים האחרונים וצפוי להיעדר מספר שבועות. בקבוצה מייחלים שבנוב יחלים ויהיה כשיר עד תחילת משחקי הגמר על אליפות המדינה.

אגב, מפגש הקלאסיקו הדחוי נגד האלופה המכהנת מכבי תל אביב, אמור להתקיים ביום שישי הבא (28 בינואר).

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות