fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: ולפעמים החגיגה נגמרת – הפועל גליל מטה אשר/עכו כבר לא אלופה

אחרי 7 זכיות רצופות באליפות המדינה, הפועל גליל מטה אשר/עכו הפסידה למכבי תל אביב גם במפגש השלישי בסדרת הגמר ואיבדה את תואר האליפות. הקפטן אלכס אוסוקין: "מקווה שבשנה הבאה נתמודד שוב על האליפות ונחזיר את הפועל מטה אשר/עכו למקום הראוי לה"
ינסו שוב בשנה הבאה. המאמן נועם כץ והמנכ"ל אמיר בן צבי | צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

רצף 7 הזכיות הרצופות של הפועל גליל מטה אשר/עכו באליפות המדינה, נקטע אמש אחרי שהקבוצה הפסידה למכבי תל אביב, 3:0, בסדרת הגמר.

האמת, הפועל גליל מטה אשר/עכו איבדה את זה כבר במשחק השני בסדרה, אחרי שאיבדה יתרון של 0:2 במערכות בדרך למהפך צהוב ולהפסד, 3:2.

האדומים התייצבו למפגש השלישי, שנערך בתל אביב, כשהם בפיגור, 2:0 בסדרה. מכבי תל אביב, שהרשימה לאורך העונה כולה וגם סיימה בראש הטבלה בליגה הסדירה, פתחה חזק בשאיפה לחגוג באולמה את האליפות.

אחרי יתרון, 2:4, מטה אשר/עכו הצליחה להשוות ל-4:4. המשחק המשיך להיות צמוד עד שבשלב מסוים התל אביבים פתחו פער, 14:19. מטה אשר/עכו לא ויתרה וצימקה ל-20:19. הצהובים התעוררו ועלו ל-20:23.

מטה אשר/עכו נלחמה והשוותה ל-23:23. בסופו של דבר, הצהובים עמדו במתח ובלחץ וסגרו עניין עם 23:25 בדרך ליתרון, 0:1 במערכות. מכבי ת"א פתחה חזק גם את המערכה השנייה וטיילה ל-2:10. מטה אשר/עכו הייתה נחושה לתת פייט והצליחה לצמק ל-14:10. הצהובים הרגישו שזה שלהם, החזירו לעצמם את המומנטום והמשיכו עד לניצחון, 20:25 ול-0:2 במערכות.

מטה אשר/עכו פתחה טוב את המערכה השלישית וגם הספיקה להוליך, 2:3, לפני שתל אביב עשתה מהפך ועלתה ל-4:5. מפה, מטה אשר/עכו כבר לא חזרה ומכבי תל אביב המשיכה להפגין יכולת מצוינת, לנצח, 16:25, ולחתום את התוצאה עם 0:3, וצלחת אליפות.

להפועל גליל מטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: עידו דוד – 16 נק', סטס נביאדומסקי – 12 נק', קווין פוייר וז'אן פיליפ סול – 5 נק' כ"א, אלכס אוסוקין – 4 נק', גיא משעלי וזרקו קיסיץ' – 1 נק' כ"א.

אלכס אוסוקין, קפטן הפועל גליל מטה אשר/עכו: "הייתה אומנם סדרה קצרה וחבל, כי יכולנו לתת יותר. היה מרגש לראות את הקהל חוזר למשחקים. שיחקנו פחות טוב ממכבי תל אביב והגיע להם לנצח. אני מקווה שבשנה הבאה נחזיר את הקבוצה למקום שהיא ראויה לו ונתמודד שוב על האליפות. שאפו למכבי תל אביב על הזכייה באליפות ונתראה בעונה הבאה".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות