fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: השינוי שעברה הפועל מטה אשר/עכו

הפועל מטה אשר/עכו, שאיבדה את כתר האליפות למכבי תל אביב, שינתה במהלך הקיץ את פני סגל שחקניה, והתחזקה במטרה להסתער שוב על פסגת הכדורעף בישראל. מיהם שחקני הרכש הזרים שהגיעו? מיהם השחקנים הישראלים שהצטרפו? וגם, מי עזב ומי בכלל פרש
השלימו את הסגל. יו"ר הפועל מטה אשר/עכו מיכאל קישון עם המאמן נועם כץ צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

הקבוצה האיצה את הכנותיה לעונה הקרובה וכבר השלימה את סגל שחקניה. שלושה שחקני רכש זרים חדשים צורפו: ברונו אלבס (32, 1.90 מ') מברזיל ששיחק בעונה שחלפה כמגיש בקבוצת ספורטינג ליסבון מהליגה הראשונה בפורטוגל, הליו סאנצ'ז (30, 2.03 מ') מכף ורדה, חוסם, שכיכב בשנתיים האחרונות בקבוצת ספורטינג ליסבון מפורטוגל, ויבגני באנוב (27, 2.08 מ') מרוסיה, שמגיע מקבוצת טיומן מהליגה הראשונה ברוסיה.

שלושת הזרים מצטרפים לסגל ישראלי שכולל את השחקנים שממשיכים לעונה נוספת בקבוצה: הקפטן אלכס אוסוקין, סטס נביאדומסקי, אומרי רויטמן, נועם אריאל ודניאל מקונן, ולשחקנים החדשים שהוחתמו: סבה דבש, ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא וחוזר לקדנציה שלישית בקבוצה, אופק חזן (18) מקבוצת הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, וקינן קופץ' (31) ממכבי ת"א.

עידו דוד, מהשחקנים המצטיינים של הקבוצה בעונה שעברה, עזב לאחר שהתקבל לקולג' בארה"ב. אלון מאירי עבר למכבי אשדוד מליגת המשנה. גיא משעלי, החליט לפרוש.

המאמן נועם כץ: "לגבי השחקנים הזרים שהבאנו, השחקן הראשון, ברונו, הוא שחקן עם הרבה מאוד ניסיון שבא בטירוף לנצח כל משחק. השחקן השני, הליו, ששיתף פעולה עם ברונו בקבוצת ספורטינג ליסבון, הוא אתלט שמשחק התקפי. השחקן השלישי, יבגני, אומנם לא שיחק כמעט מחוץ לגבולות רוסיה, אבל מדובר בשחקן טוב ששיחק בקבוצות טובות ואני מקווה שההימור עליו יהיה מוצלח. לגבי השחקנים הישראלים שצירפנו, סבה דבש, מביא אתו ניסיון רב והוא תמיד תורם בקבוצות בהן הוא משחק. קינן בא לחזק את הסגל והוא גם מסוג השחקנים שהיו חסרים לנו בעונה שעברה. אופק חזן הוא שחקן צעיר ומאוד כישרוני, חבר בסגל נבחרת ישראל, ואני מקווה שהוא יתפתח אצלנו".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות