fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו מציגה – קריעת אתא

האלופה ומחזיקת הגביע פתחה את הליגה עם ניצחון חוץ על הפועל עירוני קריית אתא, 0:3. המאמן נועם כץ: "כל הכבוד לשחקנים שהתעלו על עצמם". בקבוצה מודאגים ממכת הפציעות של השחקנים
עלה לשחק למרות הפציעה. עידו דוד בהנחתת כדור צילום: אמיר ירחי

הפועל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

אחרי שלא שיחקה במחזור הראשון עקב התפרקותה של מכבי אשדוד, פתחה הפועל מטה אשר/עכו את הליגה בניצחון חוץ על הפועל עירוני קריית אתא. הדרבי הצפוני נפתח במערכה די שקולה והסתיים בניצחון אדום, 21:25. במערכה השנייה מטה אשר/עכו מחצה את יריבתה וסיימה אותה עם 12:25. המארחים מקריית אתא ראויים למחמאות על הפייט שנתנו במערכה השלישית, אבל מול הדאבליסטית זה לא הספיק ומטה אשר/עכו סגרה סיפור עם ניצחון, 20:25.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: קווין פוייר – 14 נק', אלכס אוסוקין וסול ז'אן פיליפ – 7 נק' כ"א, סטס נביאדומסקי, עידו דוד וגיא משעלי – 5 נק' כ"א, אלון מאירי – 1 נק'.

המאמן נועם כץ: "אנחנו שמחים על הניצחון ומעריך את השחקנים שהתעלו אחרי הפציעה של סטס. עידו דוד, שרק מחלים מפציעה, עלה למשחק למרות הפציעה. כל הכבוד לשחקנים הוותיקים שגילו אחריות ולקחו על עצמם את המשחק. מצב הפצועים אצלנו מדאיג, אבל אין ספק שתמיד טוב לפתוח את העונה עם ניצחון, דבר שיוסיף לנו לביטחון בהמשך".

במשחק הקרוב (מחזור שלישי) תארח הפועל מטה אשר/עכו את ק. ק. ת"א (יום שלישי, 17 בנובמבר, שעה 19:00, היכל הספורט נעמן).

 

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות