fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: המאמן המקומי שמוביל את נבחרת ישראל לטורניר בינלאומי

משחקי מוקדמות אליפות אירופה נפתחו השבוע בישראל. מי שמוביל את הנבחרת הישראלית, לראשונה בחייו, הוא מאמנה המעוטר של הפועל מטה אשר/עכו, נועם כץ. אחרי שנתיים ללא פעילות בינלאומית, האם נבחרת ישראל תצליח להפתיע?
הגשים חלום. המאמן נועם כץ | צילום: אדריאן הרבשטיין

נועם כץ, מאמנה של הפועל גליל מטה אשר/עכו, הגשים השבוע חלום כשהוביל, לראשונה בחייו, את נבחרת ישראל בכדורעף. זה קרה במסגרת טורניר מוקדמות אליפות אירופה שנפתחו ביום שלישי.

ישראל, אוסטריה ובולגריה, שובצו לבית אחד והן יתמודדו ביניהן בסדרה של שישה משחקים תוך שישה ימים. הקבוצה שתסיים במקום הראשון תעפיל ישירות לאליפות אירופה. חמש הקבוצות שתסיימנה במקום השני וישיגו את המאזן הטוב ביותר, תעפלנה גם הן ישירות לאליפות אירופה.

נבחרת ישראל רשמה שלוש הופעות בלבד באליפות אירופה, כשהשיא היה ב-1951 בצרפת, כשהנבחרת סיימה במקום העשירי.

הטורניר מתקיים תחת הסגר ההדוק ומגבלות משרד הבריאות. כך למשל, כל נבחרת שוכנה בקומה נפרדת בבית המלון, הארוחות בחדר האוכל יהיו נפרדות לכל נבחרת כשכל נכנס מחויב לעבור מדידת חום, לא יהיו לחיצות ידיים לפני משחקים, יוקצה חדר הלבשה נפרד לכל נבחרת שבנוסף יעבור גם חיטוי קפדני לפני ואחרי כל אימון ומשחק, מביאי הכדורים במשחקים חויבו בחבישת מסכה על פניהם, ובתום כל מערכה ינוקו כדורי המשחק.

המאמן הלאומי, נועם כץ: "הנבחרות שהוגרלו יחד אתנו בבית, אוסטריה ובולגריה, הן נבחרות חזקות ואין ספק שמצפה לנו אתגר משמעותי. למדתי את הנבחרות היריבות ונצטרך לפתח משחק איכותי עם לחימה חסרת פשרות. ההכנה בצל ההגבלות לא הייתה אידיאלית וגם הקהל הביתי מאוד ייחסר לנו, אבל זה רק מעצים את גודל האתגר. אני מקווה שנייצג את הכדורעף הישראלי בכבוד".

כץ גם הוסיף וציין, כי אחרי שנתיים ללא פעילות של הנבחרת, הוא מרוצה מקיום הטורניר. כץ: "לשחקנים הישראלים חסר הניסיון הבינלאומי במעמדים כאלה, אבל רק ככה נוכל ללמוד, להשתפר ולהתקדם".

 

 

 

לחדשות ספורט לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות