fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: אלופה במשבר – הפסד שלישי רצוף להפועל גליל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו, שטרם התאוששה ממכת הפציעות של שחקניה, הפסידה בביתה למכבי ת"א, 3:1. המאמן נועם כץ: "אנחנו עדיין לא יציבים. ברגע שנצא ממכת הפציעות, הכוח שלנו ייבנה מחדש"
אדום יורד. שחקני הפועל גליל מטה אשר/עכו צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

הפועל גליל מטה אשר/עכו במשבר. במחזור האחרון ספגה הדאבליסטית הפסד ליגה שלישי ברציפות אחרי שנכנעה בביתה למכבי ת"א, 3:1. המערכה הראשונה הייתה שקולה והסתיימה בניצחון דחוק של האורחים הצהוב, 23:25. במערכה השנייה חזרה מטה אשר/עכו לעצמה, שלטה במשחק והשיגה שוויון זמני במערכות אחרי ניצחון, 20:25. המערכה השלישית הייתה צהובה כולה ומכבי ת"א החזירה לעצמה את היתרון במערכות אחרי ניצחון, 19:25. המומנטום של האורחים נמשך גם במערכה הרביעית בדרך להכרעה עם ניצחון נוסף, 20:25.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: עידו דוד – 23 נק', קווין פוייר – 12 נק', ז'אן פיליפ סול – 9 נק', אלכס אוסוקין וסטס נביאדומסקי – 8 נק' כ"א, אלון מאירי – 3 נק'.

המאמן נועם כץ: "היו לנו רגעים טובים במערכה הראשונה והשנייה, אבל הקבוצה שלנו עוד לא מאוזנת מספיק כדי לשמור על יציבות לאורך משחק שלם. מכבי ת"א נלחמה והגיעה לה לנצח. אני מאמין שברגע שנצא ממכת הפציעות שפקדה אותנו, הכוח שלנו ייבנה מחדש".

שחקן הקבוצה אלון מאירי: "נתנו את המאה אחוז והראינו יכולת טובה, אבל זה לא הספיק הפעם. ננתח את מה שקרה לנו במשחק, נשמר את הדברים הטובים, נתקן את הדברים הפחות טובים ונגיע חזקים יותר למשחקים הבאים".

ההפסד הוריד את הפועל גליל מטה אשר/עכו למקום החמישי בטבלה כשבמאזנה 7 נקודות בלבד מחמישה משחקים בפער של 8 נקודות מצמד המוליכות: מכבי ת"א והפועל כפר סבא.

למטה אשר/עכו אין הרבה זמן להתאושש מרצף ההפסדים, וכבר מחר היא תצא לחזור למסלול הניצחונות כשתתארח אצל אס"א באר שבע (מוצאי שבת, 5 בדצמבר, שעה 19:00).

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות