fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: שחקן חיזוק זר ראשון לנהריה

עירוני נהריה התחילה לעבוד. החתימה את הסנטר דווין סקוט ואת השחקן הישראלי אור לאומי, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א. ניב משגב ואופק בן יעקב, חתמו לע. המאמן דני פרנקו: "אלה שחקנים שמתאימים לרוח הקבוצה".
וולקאם. שחקן הרכש הראשון של עירוני נהריה, דווין סקוט צילום: מנהלת הליגה

עירוני נהריה (ליגת על)

עירוני נהריה החתימה את שחקן החיזוק הזר הראשון שלה לעונה הבאה: הסנטר דווין סקוט (26, 2.06 מ'), בוגר מכללת דייטון, שרשם בעונה האחרונה במדי קבוצתו ממוצעים של 17.2 נקודות, 15.8 כדורים חוזרים ו-1.9 חסימות במשחק. סקוט הגיע לפני מספר חודשים לישראל ושיחק בהפועל אילת, שם העמיד ממוצעים של 15.7 נקודות ו-7.4 כדורים חוזרים במשחק.

בנוסף, החתימה הקבוצה גם את אור לאומי (23, 1.94 מ'), בוגר מחלקת הנוער במכבי ת"א, ששיחק בעונה האחרונה במכבי בני הרצליה מהליגה הלאומית. לאומי שותף ב-21 משחקים בהן העמיד ממוצעים של 14.4 נקודות, 3.3 אסיסטים, 3.6 כדורים חוזרים וחטיפה אחת במשחק.

הקבוצה גם הודיעה על הישארותו של הרכז ניב משגב (25, 1.81 מ'), שרושם עונה שלישית בנהריה. משגב שותף העונה ב-28 משחקים והעמיד ממוצעים של 5.5 נקודות (39.5% זריקות מדויקות מחוץ לקשת) ו-1.3 אסיסטים במשחק.

מי שעוד ממשיך הוא הפורוורד אופק בן יעקב (26, 2.00 מ'), שחתם על חוזה ארוך טווח ויהיה בנהריה בשלוש השנים הקרובות.

בן יעקב, שגדל במחלקת הנוער של נהריה והושאל בשנים האחרונות לקבוצות אחרות במטרה לצבור ניסיון, חזר לנהריה לפני כחודשיים, והשתלב היטב בסגל הקבוצה. בעונה שעברה היה מהשחקנים הבולטים במדי הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית.

המאמן דני פרנקו, התייחס להחתמות ואמר: "דווין סקוט הוא שחקן פיזי שיוסיף לנו ממד של קשיחות באזור הצבע. יכולת המסירה שלו והמנהיגות שהוא מקרין על שאר השחקנים, הן נכס לקבוצה".

"אני שמח שניב משגב החליט להמשיך אתנו לעוד עונה. ניב עשה בשנה האחרונה קפיצת מדרגה מקצועית, ואני מצפה וגם מאמין שהוא ימשיך להתקדם גם בעונה הקרובה".

"אני שמח בשביל אופק בן יעקב, שחקן בית שנעתר לאתגר לקחת את ההזדמנות שניתנה לו בליגת העל. אופק הוכיח את עצמו בליגה הלאומית וזה הזמן שלו לעלות כיתה, כמו שאומרים, ולהפגין את כישוריו בליגה הבכירה".

"אור לאומי עשה בחירה נכונה כשהחליט להגיע אלינו. יש בו רעב ונחישות להצליח ואני בטוח שהקריירה שלו תתפתח בנהריה. יש לאור גם מוסר עבודה גבוה, דבר שמתאים לרוח הקבוצה שלנו".

בן יעקב: "אין מאושר ממני. גדלתי בנהריה וזה הבית שלי וכיף גדול להיות פה. עשיתי דרך של ממש בליגות הנמוכות ולאט לאט בניתי את עצמי וצברתי ניסיון. אני מודה למאמן דני פרנקו ולצוות המקצועי וכן להנהלת הקבוצה על הבעת האמון בי ואני כבר מחכה בקוצר רוח להתחיל את העונה".

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות