fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: רק התחיל וכבר נגמר

עירוני נהריה הפסידה למכבי חיפה, 91:81, והודחה מטורניר גביע ווינר כבר בסיבוב הראשון
המאמן דני פרנקו | צילום: אדריאן הרבשטיין
המאמן דני פרנקו | צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה (ליגת העל)

עירוני נהריה פתחה את העונה בהפסד חוץ למכבי חיפה, 91:81, במסגרת הטורניר הקדם עונה המסורתי – גביע ווינר.

נהריה, שהגיעה למשחק ללא ניב משגב (פצוע), הייתה בתמונת המשחק כמעט עד לסיום, אבל דווקא ברגעי ההכרעה, היא איבדה את זה ואפשרה למארחים לפתוח פער, שבזמן שנותר, היה בלתי ניתן למחיקה.

הרבע הראשון היה שקול והסתיים ביתרון קל לנהריה, 22:24. נהריה עוד החזיקה ביתרון בתחילת הרבע השני, אבל ריצת, 0:7, של הירוקים הובילה למהפך (35:29, דקה 15). פסק זמן שנטל המאמן הנהרייני דני פרנקו, לא ממש עורר את חניכיו, והירוקים השלימו ריצת, 2:16, בדרך ליתרון שיא במשחק, 31:44. עד לסיום המחצית הראשונה נרגעו מעט החיפאים והיא הסתיימה ביתרון מקומי, 35:47.

במחצית השנייה ניהלה נהריה מרדף אחר מכבי חיפה בניסיון לצמצם פערים. לאט לאט היא גם הצליחה בכך ועם סיום הרבע השלישי ירד ההפרש לנקודה אחת בלבד, 64:63.

אלא שהמומנטום לא נמשך לתוך הרבע הרביעי ושוב היו אלה החיפאים שנתנו גז, פתחו פער דו ספרתי וסגרו עניין עם 81:91, וכרטיס לשלב הבא.

לנהריה קלעו: ג'רון בלוסומגיים וקיילין לוקאס – 23 נק' כ"א, ג'ו אלכסנדר – 15 נק', אור לאומי – 8 נק', דבון סקוט – 7 נק', גל גילינסקי – 5 נק'. כן שותפו: אופק בן יעקב, תומר פורת וחנא עבד.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות