fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: עירוני נהריה מתרחקת מהפלייאוף

עירוני נהריה ספגה שני הפסדי בית רצופים שהפחיתו את סיכויה להשתלב בפלייאוף. המאמן דני פרנקו: "הפנים שלנו קדימה. אם ננצח בשני המשחקים הקרובים, מאמין שנהיה בפלייאוף"
כתום לפניך. שחקן נס ציונה משאיר מאחור את איתי שגב מעירוני נהריה צילום: אדריאן הרבשטיין

אחרי שרשמה ביום חמישי שעבר ניצחון חוץ מרשים על מכבי חיפה, 66:82, נחלה עירוני נהריה הפסד בית מפתיע להפועל באר שבע, 69:67.

ביום שלישי השבוע, ספגה נהריה מכה נוספת כשנחלה הפסד בית נוסף, הפעם לעירוני נס ציונה, 91:89. שני ההפסדים הללו, בהפרשים צמודים, הנחיתו את נהריה למקום העשירי בטבלה עם 38 נקודות ובפער של נקודה מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף.

נזכיר רק, שלסיום הליגה נותרו שני משחקים בלבד. בסוף השבוע תצא נהריה למפגש חוץ נגד הפועל ת"א (מוצאי שבת, 11.7, שעה 21:00), וביום שני (13.7) היא תארח בעין שרה את הפועל אילת.

נהריה חייבת לנצח את שני המשחקים כדי לסיים במקום השמיני, ולא היא תרשום עונה מאכזבת עם מיקום נמוך. לא לזה פיללו בנהריה כשהביאו מאמן בדמותו של דני פרנקו והשקיעו בסגל שחקנים איכותי שכזה.

ונעבור למשחק האחרון נגד נס ציונה, שלמרות שהיה שקול וצמוד, נהריה לא הצליחה להוביל באף רבעון. המשחק נפתח בנדנדת סלים, אבל הסתיים עם יתרון קל לאורחים, 27:26. עם פתיחת הרבע השני, נהריה רצה ל-0:11, שהוביל אותה ליתרון, 29:37. אלא שנס ציונה לא נבהלה, חזרה לעצמה ועד לסיום המחצית הראשונה החזירה לעצמה את היתרון, 45:46.

המרדף של נהריה אחרי האורחים נמשך גם בפתיחת המחצית השנייה. נהריה אומנם הצליחה להדביק את הפער (שוויון, 61:61, דקה 27), אך נס ציונה שוב הצליחה לסיים את הרבע השלישי עם יתרון, 63:66. הרבע הרביעי המשיך להיות צמוד ומותח, ובדקה ה-34, נהריה שוב החזירה לעצמה את היתרון, 74:76.

אלא שנהריה לא הצליחה לממש את יתרונה להגדלתו ודי מהר נקלעה שוב לפיגור, 86:85 (דקה 38). שבע שניות לסיום, נהריה צימקה לנקודה אחת בלבד, 90:89, והייתה במרחק נגיעה מהאורחים.

נס ציונה נשלחה לקו העונשין, ודייקה בזריקה אחת, 89:91, שהשאירה תקווה בצד הסגול. נהריה לא ניצלה את העובדה שהכדור האחרון במשחק היה בידיה, כשאיתי שגב זרק מעבר לקשת והחטיא.

לנהריה קלעו: דומיניק ווטרס – 20 נק', איבן אלמיידה – 14 נק', נישב משגב – 12 נק', איגור קולשוב ואיתי שגב – 11 נק' כ"א, דיימון סימפסון – 9 נק', טראוויס ווריק – 8 נק', טוני גפני – 4 נק'.

המאמן דני פרנקו: "צריך להפריד בין שני המשחקים האחרונים. בהפסד לבאר שבע העומס הפיזי השפיע עלינו ונראינו רע מאוד. השחקנים לקחו ללב את ההפסד ובמשחק נגד נס ציונה היה לנו משחק הרבה יותר טוב. התמודדנו נגד קבוצה איכותית עם סגל שחקנים עמוק שהתחזקה כדי להגיע לפלייאוף. אני לא בא בטענות לשחקנים, כי היה משחק צמוד שהוכרע בגלל מהלך אחד או שניים. לצערי, זה יכול לקרות וחבל רק שזה קרה לנו. הפנים שלנו כבר לקראת שני המשחקים שנשארו, נגד הפועל ת"א והפועל אילת, ואנחנו חייבים לנצח כדי להגיע לפלייאוף".

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות