fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: עירוני נהריה החתימה שחקן שזכה בעונה האחרונה באליפות

עירוני נהריה ממשיכה בהרחבת ובהרכבת הסגל לעונה הקרובה. ההחתמה האחרונה והמסקרנת היא של עומר טל (29) שזכה בעונה האחרונה באליפות המדינה עם הפועל חולון. אופק בן יעקב ונועם אקריש ימשיכו לעונה נוספת
ירידה לצורך עלייה? שחקן הרכש החדש של נהריה, עומר טל צילום: באדיבות עירוני נהריה

אחרי שהאריכה את חוזיהם של הרכז הוותיק יוגב אוחיון, דולב דרפיץ' ואלכס צ'וברביץ' והוחתם שחקן חיזוק אמריקאי, אייזיה אייזנדורף, עירוני נהריה ממשיכה בהרחבת ובהרכבת סגל שחקניה לעונה הקרובה. הפורוורדים אופק בן יעקב (28, 2.00 מ') ונועם אקריש (20, 2.01 מ'), האריכו גם הם את חוזיהם בעונה נוספת.

המאמן שי סגלוביץ': "אופק הוא שחקן בית שגדל בנהריה ויש לו תפקיד חשוב במה שנבנה כאן. גם מבחינת נועם, העונה הקרובה תהיה משמעותית מאוד עבור התפתחותו ואני שמח שהוא החליט להישאר אתנו. בעונה האחרונה נועם עשה התקדמות גדולה והציפייה ממנו היא שהמגמה הזאת תימשך".

יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "אני מאוד שמח שגם אופק וגם נועם ממשיכים אתנו ויהיה חלק מהקבוצה שאנחנו בונים לעונה הקרובה וגם לעתיד. נועם שחקן מצוין עם פוטנציאל גדול וכולנו פה מאמינים שהעונה הקרובה תהיה עונת הפריצה שלו. חשוב היה לנו להחתים את השניים כדי ליצור המשכיות. מצפה לנו עוד עבודה רבה ואנחנו ממשיכים במלוא הכוח והמרץ".

החתמה נוספת ומסקרנת מאוד הייתה בימים האחרונים והיא הבאתו של שחקן ליגת העל, הגארד עומר טל (29 1.91 מ'), שזכה בעונה האחרונה באליפות עם הפועל חולון.

המאמן סגלוביץ': "אני מאוד שמח על הצטרפותו של עומר טל לנהריה והוא יהיה אחד מעמודי התווך של הקבוצה בעונה הקרובה. עומר מביא עמו יכולות מגוונות וניסיון עשיר. אין לי ספק שהוא יוכל לעזור לנו בצורה משמעותית בהשגת המטרה העיקרית והיא חזרה לליגת העל".

יו"ר הקבוצה רובין: "עומר טל הוא שחקן איכותי ומוכשר שיכול מאוד לעזור לנו העונה. אנו ממשיכים לעבוד בשקט וביסודיות כדי להביא לפה את השחקנים הטובים ביותר".

עומר טל החל את דרכו במחלקת הנוער של עצמה כפר ורדים ובעונת 2013/14 עבר לקבוצה הבוגרת של הפועל גליל עליון.

בשנת 2015 החל בקריירה בינלאומית כשחתם בקבוצת אנרג'י רובינאר מרומניה. עונה לאחר מכן עבר לקבוצת דינמו בוקרשט, גם היא מהליגה הרומנית. כעבור שנה, חזר לארץ וחתם בהפועל מגדל העמק מליגת המשנה. בהמשך שיחק גם בהפועל עפולה, בהפועל רמת גן/גבעתיים, במכבי קריית מוצקין ובהפועל חיפה עמה אף העפיל לליגת העל. לפני שנתיים, הוא רשם עלייה שנייה כשסייע גם להפועל גליל עליון לעלות לליגת העל. בעונה שחלפה שיחק כאמור בהפועל חולון, שזכתה באליפות ישראל. כעת הוא נחת בנהריה בתקווה לרשום עלייה שלישית בקריירה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות