fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: סיכום משחקי השבוע – נהריה דוהרת, נדב כרמיאל לוהטת

לאומית: נהריה השיגה ניצחון חוץ דחוק על רעננה 81:83, ארצית: עכו/מטה אשר בכדורסל, נזקקה להארכה כדי לנצח את כפר סבא ומכבי כרמיאל שוב הפסידה
במו ידיו. ניר נצר מהפועל עכו/מטה אשר, חודר לסל של כפר סבא צילום: צליל צור

כדורסל – עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה רשמה ניצחון ליגה שישי רצוף מפתיחת העונה ונותרה במאזן מושלם. אבל היו לא מעט רגעים במפגש החוץ שלה נגד מכבי רעננה, בהם היה נדמה שנהריה על סף הפסד ליגה ראשון, המארחים מרעננה הציגו משחק עיקש ורק בדקה האחרונה נכנעו.

נהריה פתחה טוב את המשחק והובילה לאורך כל הרבע הראשון אותו סיימה ביתרון 21:23.

עם פתיחת הרבע השני חוללה רעננה מהפך, אולם פינג פונג ההובלה עבר מקבוצה לקבוצה, בדקה ה-37 הגבירה רעננה את הלחץ וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון, 41:49.

גם במחצית השנייה המשיכה רעננה לגלות עדיפות קלה ובדקה ה-25 אף רשמה יתרון דו ספרתי, 48:62. היתרון המקומי נשמר עד לסיום הרבע השלישי 55:66.

הרבע האחרון היה מותח ודרמטי, נהריה נגסה אט אט ביתרון המקומי ורק בדקה ה-37 הצליחה להשיג שוויון, 76:76.

דקה לאחר מכן נהריה כבר החזירה לעצמה את היתרון 77:78, רעננה עוד ניסתה להגיב, אבל נהריה בכיכובו של יוגב אוחיון, ידעה לשמור על היתרון היקר ולסיים עם ניצחון דחוק, 81:83.

לנהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 20 נק' (5 כדורים חוזרים), יוגב אוחיון (8 כדורים חוזרים) וקלארק רוזנברג – 17 נק' כ"א, דסטין תומאס – 12 נק' (7 כדורים חוזרים), אלכס צוברביץ' – 9 נק' (6 כדורים חוזרים), תומר כהן – 6 נק', אופק בן יעקב – 2 נק'.

מאמן עירוני גשם נהריה שי סגלוביץ': "יש לנו קבוצה שמורכבת משחקנים שהוכיחו שהם גברים-גברים, כדורסל גדול לא היה פה, אבל הייתה רוח לחימה ומנטליות חזקה. גם כשרעננה הובילה לאורך דקות רבות, לא נשברנו, המשכנו להאמין בעצמנו ולתת פייט עד הסוף המתוק. המטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף בשיא המוכנות. שם למעשה יתחיל הדבר האמיתי. המיקום כרגע פחות משנה. אני מרוצה מהניצחון אבל עוד יותר מהחוזק המנטלי שהקבוצה גילתה במשחק הזה".

בעקבות הניצחון עלתה עירוני גשם נהריה למקום השני בטבלה כשבמאזנה 12 נקודות.

במחזור הקרוב תארח נהריה את האחרונה בטבלה מכבי מעלה אדומים (יום שני, 29 בנובמבר, שעה 19:30, היכל הספורט בעין שרה).

כדורסל – ארצית

הפועל עכו/מטה אשר בכדורסל השיגה ניצחון ביתי כשגברה על הפועל כפר סבא 81:89.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד פתחו לא טוב את המשחק וכבר בסיום הרבע הראשון נקלעו לפיגור 18:14.

גם ברבע השני המשיכו האורחים מכפר סבא לגלות עליונות ועד לסיום המחצית הראשונה אף הגדילו את יתרונם ל-24:38.

עם פתיחת המחצית השנייה התאזנו הכוחות, אבל עדיין עכו/מטה אשר התקשתה להתגבר על הבור וגם הרבע השלישי הסתיים ביתרון כפר סבאי די מבטיח 43:58.

הרבע האחרון היה שונה לחלוטין, עכו/מטה אשר עלתה בטירוף ואט אט החלה לנגוס ביתרון של האורחים. מעודדת מחזרתה לעניינים, המשיכה עכו/מטה אשר לקלוע מכל עמדה וגם דייקה.

הביטחון חזר, כפר סבא התערערה ומשם הדרך לשוויון הייתה ברת השגה ובתום המועד החוקי הורה לוח התוצאות על שוויון 75:75.

בהארכה המשיכה עכו/מטה אשר בשלה, צלפה מכל פינה והשלימה מהפך מדהים בדרך לניצחון 81:89.

לעכו/מטה אשר קלעו: ניר נצר – 29 נק', גל ויונטה – 23 נק', רז מור – 15 נק', חואן קרלוס ברחל – 12 נק', אלון שושני – 8 נק', אופק שוסטר – 2 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "כל המשחק הם הובילו בצורה בטוחה ובהפרש דו ספרתי וכבר ראינו את ההפסד מגיע, אבל ברבע האחרון ניר נצר נתן הופעה ענקית כשקלע 18 נקודות והוסיף עוד 8 נקודות בהארכה ובעצם ניצח לנו את המשחק. כמובן שכל אחד מהשחקנים תרם את חלקו, אבל ניר נצר היה בלתי ניתן לעצירה והוביל אותנו למהפך מדהים".

בתום שישה מחזורים, מדורגת הפועל עכו/מטה אשר במקום השלישי בטבלה עם 11 נקודות, בדיוק כמו לשתי הקבוצות שלפניה: הפועל צפת ואליצור שומרון.

במחזור הבא תצא הפועל עכו למפגש צמרת נגד הפועל צפת (יום ראשון, 28 בנובמבר).

מכבי עירוני כרמיאל, שעדיין מחפשת ניצחון בכורה בליגה, ספגה במחזור האחרון תבוסה ביתית להפועל צפת, 91:56.

לכרמיאל קלעו: עדי רייפר – 14 נק', איתן פלדמן – 11 נק', שחר הלל – 9 נק', בן ברייטמן וקייס ברוטון – 6 נק' כ"א, עמית כהן – 4 נק', רון קופר – 3 נק', דניאל ארד – 2 נק', עמית קמרי – 1 נק'.

בעקבות ההפסד, השישי ברציפות שלה מפתיחת העונה, ירדה כרמיאל למקום האחרון בטבלה.

ראשי הקבוצה המודאגים מאוד מפתיחת העונה הרעה, ביצעו בשבוע האחרון שינויים בסגל, כשחלק מהשחקנים שוחררו ובמקומם צורפו שני שחקנים חדשים: המתאזרח קייס ברוטון (27, 1.93 מ') שיחק בעבר במדי קבוצת לסטר מהליגה האנגלית ובהפועל מגדל העמק בליגה הארצית, ואיתן פלדמן (25).

במחזור הקרוב תצא מכבי עירוני כרמיאל למשחק חוץ נגד הפועל גלבוע (יום ראשון, 28 בנובמבר).

כדורסל – בליגה א'

הפועל מעלות/כפר ורדים גברה במשחק חוץ על הפועל יפיע 67:90, חניכיו של המאמן נסיב פלאח שלטו לאורך כל המשחק ושמרו על יתרונם מסיום הרבע הראשון ועד לסיום המשחק.

ברבע האחרון כבר שולבו כל שחקני הסגל והשתתפו בחגיגת הניצחון.

הקלעים הבולטים בניצחון היו: רועי בר חן – 34 נק', עידו סופר – 21 נק', אסף פרייליך – 10 נק', דניאל סידריוק ונבו בן אבו – 6 נק' כ"א.

הניצחון שימר את דירוגה של הקבוצה במקום השלישי בטבלה עם 9 נקודות. במחזור הקרוב (יום שלישי, 30 בנובמבר, שעה 20:30) תארח הפועל מעלות/כפר ורדים את הפועל אבו סנאן.

מכבי נדב כרמיאל שמרה על מאזן מושלם מפתיחת העונה, לאחר שהביסה בביתה את הפועל סכנין 50:88.

חניכיו של המאמן מארק קליינר גילו עליונות לאורך כל המשחק ופשוט טיילו לניצחון קליל. הניצחון קידם את כרמיאל למקום הרביעי בטבלה עם 8 נקודות. יש לזכור גם, שלקבוצה שני משחקים חסרים.

במחזור הבא (יום שלישי, 30 בנובמבר) תצא כרמיאל למפגש חוץ אצל הפועל קריית טבעון.

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות