fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: סיכום משחקי השבוע – מחזור של הפסדים

עירוני גשם נהריה ספגה תבוסה קשה במשחקה נגד הפועל אילת, 123:60, ונראית בדרך ללאומית. המאמן שי סגלוביץ': "הפסד מביך, היכולת הייתה מבישה"
הליגה בורחת לנהריה. מייקל יאנג מנהריה (מימין) | צילום: לילך וייס

עירוני גשם נהריה (ליגת העל)

עירוני גשם נהריה ספגה במחזור האחרון תבוסה משפילה במשחק החוץ שלה נגד הפועל אילת והיא נראית בדרך הבטוחה לליגה הלאומית.

אין שום הצדקה שקבוצה בליגת העל תיראה כמו שנהריה נראתה במפגש נגד אילת, גם אם היא מתייצבת למשחק הזה אחרי מכה מוראלית קשה עם פטירתו של היו"ר המיתולוגי שלה, ניסים אלפסי ז"ל, ימים ספורים קודם לכן.

נהריה אומנם חסרה את אור לאומי ומקנזי מור הפצועים ובהמשך גם איבדה את מאליק ניומן, שנפצע ויצא, אבל בשום שלב במשחק היא לא היוותה יריבה של ממש. זה נגמר בתבוסה כואבת, 123:60.

רבע ראשון: אילת פתחה בסערה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון מדהים, 8:40. היה זה הרבע הכי חד צדדי בהיסטוריה של ליגת העל, ככה שאין צורך לתאר במילים את מה שהתרחש על הפרקט.

רבע שני: למרות היתרון המבטיח, אילת לא הורידה את הקצב, המשיכה להמטיר סלים מכל עבר וירדה להפסקה ביתרון, 24:64.

רבע שלישי: ההתעללות הספורטיבית של אילת בנהריה נמשכה גם ברבע השלישי, שנגמר ביתרון מקומי, 43:93.

רבע רביעי: הרבע הרביעי היה למעשה המשך לחגיגה של אילת ורק הבאזר קטע את הערב המסויט של נהריה, 123:60.

לנהריה קלעו: מייקל יאנג – 16 נק', עידו דוידי וג'רון בלוסומגיים – 134 נק' כ"א, זיו בן צבי – 6 נק', גל גילינסקי – 5 נק', אופק בן יעקב – 3 נק', נועם אקריש – 2 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "זה היה הפסד מביך ומביש. כל מי ששותף היום במשחק לא ראוי ללבוש את הגופייה של עירוני נהריה. גם אם נגזר עלינו לרדת ליגה, צריך לעשות את זה בצורה מכובדת ולפחות להילחם".

במחזור הבא, שינעל את הליגה הסדירה, תארח עירוני גשם נהריה את עירוני נס ציונה (יום חמישי, 29 באפריל, שעה 19:00).

להלן תחתית טבלת ליגת העל:

  1. בני הרצליה – 30 נק'
  2. הפועל ת"א – 29 נק'
  3. מכבי חיפה – 27 נק'
  4. עירוני גשם נהריה – 26 נק'

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר הפסידה במחזור האחרון במשחק חוץ לאליצור נתניה, 91:102, והחמירה את מצבה בתחתית.

חניכיו של המאמן עמית תמיר דווקא פתחו טוב וכבר אחרי 3 דקות היו ביתרון, 8:16. נתניה לא נתנה לעכו/מטה אשר לברוח והרבע הקצבי נגמר ביתרון של המארחים מנתניה, 33:34. עכו/מטה אשר פתחה לא טוב את הרבע השני ובמשך כמעט 4 דקות לא קלעה סל שדה. נתניה ניצלה את ההזדמנות כדי להגדיל את הפער עד לסיום המחצית הראשונה, 50:58. נתניה המשיכה במומנטום ועם פתיחת המחצית השנייה רשמה יתרון דו ספרתי, 53:64. עכו/מטה אשר לא נכנעה, חזרה לעניינים ולאט לאט נגסה בהפרש. למרות זאת, היא לא הצליחה להשלים מהפך וסיימה את הרבע השלישי כשהיא בפיגור מזערי של, 79:78. ברבע הרביעי עכו/מטה אשר המשיכה לנסות להפוך את התוצאה, אך נתניה השכילה לשמור על יתרונה עד לסיום.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ג'יירוס הולדר – 16 נק', כריס סמית – 15 נק', אמיט וויליאמס – 14 נק', דניאל נג'ר ולירן מורן – 11 נק' כ"א, דור גולדנברג – 9 נק', גיא סהר – 8 נק', ג'ורדן לואיס – 7 נק',

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו/מטה אשר את הפועל עפולה (יום שישי, 23 באפריל, שעה 14:00).

תחתית טבלת הליגה הלאומית:

  1. מכבי הוד השרון – 36 נק'
  2. אליצור יבנה – 34 נק'
  3. מכבי קריית מוצקין – 34 נק'
  4. הפועל עכו/מטה אשר – 33 נק'
  5. מכבי רעננה – 33 נק'

ארצית

אחרי חמישה ניצחונות רצופים, מכבי עירוני כרמיאל, נבלמה והפסידה בביתה להפועל כפר קאסם, 104:82. למרות ההפסד, נותרה כרמיאל במקום השמיני בטבלה.

הפועל מעלות, נכנעה בביתה להפועל גלבוע, 102:64, ונותרה במקום האחרון בטבלה עם 17 הפסדים רצופים מפתיחת העונה.

במחזור הקרוב (יום ראשון, 25 באפריל, שעה 20:00)) תארח מכבי עירוני כרמיאל את אליצור שומרון. הפועל מעלות תארח את מכבי קריית ביאליק.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות