fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מה עשתה הפועל עכו/מטה אשר במשחק הבכורה ההיסטורי שלה בליגה הלאומית?

העולה החדשה פתחה את הליגה בהפסד ביתי לעירוני רמת גן, 92:75. רק לפני שבועיים, השתיים נפגשו במסגרת גביע המדינה, אז ניצחה עכו/מטה אשר, 70:89. וגם: מול מי הוגרלה הפועל עכו/מטה אשר במסגרת שמינית גמר גביע המדינה?
פתיחה ביד שמאל. הפועל עכו/מטה אשר צילום: באדיבות אילן פרומן

הפועל עכו (לאומית)

אומרים שקשה לנצח קבוצה פעמיים. אבל זה בדיוק מה שקרה להפועל עכו/מטה אשר בהופעתה הראשונה וההיסטורית בליגה הלאומית. העולה החדשה, שרק לפני שבועיים, הביסה את עירוני רמת גן, 70:89 במסגרת הסיבוב הראשון בגביע המדינה, הוגרלה לשחק נגדה שוב, הפעם במסגרת מחזור פתיחת העונה של הליגה.

המפגש השני בין שתי העולות החדשות התחיל דווקא בצורה שקולה כשעכו/מטה אשר אפילו מסיימת את הרבע הראשון ביתרון קל, 13:16. אלא שברבע השני התהפכה המגמה והאורחים השלימו מהפך בדרך לסיים את המחצית הראשונה ביתרון, 30:38. עכו/מטה אשר ההמומה לא הצליחה לחזור לעניינים גם בפתיחת המחצית השנייה, והרמת גנים ניצלו זאת כדי להגדיל את יתרונם ולסיים את הרבע השלישי בפער מבטיח, 51:76. המומנטום נשמר גם ברבע הרביעי והאחרון, כשעכו/מטה אשר לא מצליחה לצמצם את הפער. זה נגמר בניצחון חוץ גדול של רמת גן, 75:92.

לעכו/מטה אשר קלעו: רובי דובל – 25 נק', טים ויליאמס – 24 נק', גוני יזרעאלי – 9 נק', לירן מורן וניב אוזן – 7 נק' כ"א, גיא סהר – 3 נק'.

יו"ר הפועל עכו/מטה אשר משה עקרי והמנהל המקצועי אילן פורמן, נראו בסיום המשחק המומים מההפסד ועוד יותר מאוכזבים מתצוגת הנפל של חניכיהם. המאמן עודד הנדלר, שסחט מחמאות אחרי הניצחון בגביע המדינה, כבר נקרא לשיחה עם השניים, כדי לתת הסברים להופעה החלשה.

פורמן: "לא באנו מוכנים למשחק, לא מבחינה מנטאלית ולא מבחינה מקצועית. כנראה שהניצחון המוחץ על אותה קבוצה בגביע המדינה, היה בעוכרינו. במקום לעלות דרוכים ואנרגטיים כמו במפגש הקודם, הפעם לא היינו מרוכזים מספיק. משחק ההגנה שלנו בכלל לא תפקד. כרגע, קשה לדעת אם מדובר במעידה חד פעמית או שהופעה כזאת צריכה להדליק אצלנו נורת אזהרה אדומה. אנחנו לא ממעיטים בהפסד. נקרא למאמן ונשמע איך הוא מסביר את מה שקרה".

במחזור הבא תצא הפועל עכו/מטה אשר למשחק חוץ נגד הפועל חבל מודיעין, שלא שיחקה במחזור הפתיחה עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה.

גביע המדינה

בהגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל, נקבע כי עירוני נהריה תארח את הפועל גלבוע/גליל. השתיים כבר נפגשו העונה פעמיים, פעם אחת במסגרת הליגה הבלקנית ופעם שנייה במסגרת מחזור הפתיחה של הליגה. בשני המפגשים הייתה ידה של גלבוע/גליל על העליונה.

העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל עכו, שהפתיעה בסיבוב הראשון בניצחון חוץ מרשים על עירוני רמת גן (70:89) תארח את הפועל חולון מליגת העל.

משחקי הסיבוב השני בגביע המדינה צפויים להתקיים ב-19-21 בדצמבר.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות