fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה א': הפספוס של מעלות/כפר ורדים ונדב כרמיאל

הפועל מעלות/כפר ורדים החמיצה הזדמנות לשפר את מעמדה בצמרת הגבוהה, כשהפסידה בביתה להפועל גליל/תבור על חודו של סל. מכבי נדב כרמיאל מוכת הקורונה, הגיעה למשחק העונה עם 7 שחקנים בלבד, 2 מהם שחקני נוער, והפסידה
הפסד במשחק העונה. מכבי נדב כרמיאל צילום: באדיבות אליפז בלואה

ליגה א'

הפועל מעלות/כפר ורדים

הפועל מעלות/כפר ורדים רשמה הפסד ביתי מאכזב כשנוצחה על ידי הפועל גליל/תבור, 70:68.

הקבוצה התייצבה למפגש הצמרת ללא שניים משחקניה: דניאל סידוריוק (פציעה) ונדב שוורץ (בידוד), ופתחה לא טוב. בסיום הרבע הראשון היא נקלעה לפיגור, 19:12. המגמה נמשכה גם בתחילת הרבע השני כשהאורחים רושמים בדקה ה-15 יתרון דו ספרתי של, 17:30. שחקני מעלות/כפר ורדים התעוררו ועד לסיום המחצית הראשונה הצליחו לצמצם את ההפרש ולרדת להפסקה בפיגור, 39:32. עם פתיחת המחצית השנייה המשיכה מעלות/כפר ורדים לגלות שיפור ביכולתה ובדקה ה-25 אף השלימה מהפך כשעלתה ליתרון, 42:43. במקום להמשיך במומנטום, היא שוב נקלעה למשחק מפוזר ויתרונה השברירי נמחק בדרך לפיגור, 51:46 בסיום הרבע השלישי. מעלות/כפר ורדים לא ויתרה והמשיכה במרדף עיקש אחר הקבוצה היריבה. דקה וחצי לסיום עוד עלתה מעלות/כפר ורדים שוב ליתרון, 66:67, אבל גם הפעם הוא נמחק מהר כשהאורחים הגיבו בשלשה והחזירו לעצמם את היתרון, 67:69. 10 שניות לסיום זכתה מעלות/כפר ורדים בזריקות עונשין. רועי בר חן דייק בזריקה הראשונה, אך החטיא את הזריקה השנייה ופספס הזדמנות לשוויון. האורחים יצאו להתקפת נגד, נבלמו בעבירה ודייקו בזריקה אחת משתיים, 68:70. כשהכדור בידיה, הימרה מעלות/כפר ורדים על הכרעה, אבל החטיאה זריקה מחוץ לקשת.

להפועל מעלות/כפר ורדים קלעו: רועי בר חן – 29 נק', עידו סופר – 22 נק', נבו בן אבו – 10 נק', איימן עסאף – 5 נק', איאד עסאף – 2 נק'. כן שותפו: בן כץ, דוד משען, עידו תמיר, אסף פרייליך ואורי רביב.

המאמן נסיב פלאח: "הפסד כואב ולא צפוי. למרות שפתחנו לא טוב, הצלחנו לחזור למשחק ואפילו להוביל, אבל חוסר ריכוז בהתקפה ואולי גם חוסר ניסיון ברגעים המכריעים, מנעו מאתנו ניצחון".

במחזור הבא (יום שלישי, 25 בינואר, 20:30, אולם הספורט בבית הספר אמירים) תארח הפועל מעלות/כפר ורדים את הפועל סכנין.

מכבי נדב כרמיאל

מכבי נדב כרמיאל למדה בדרך הקשה את הפער בינה לבין מוליכת הטבלה, הפועל נוף הגליל, הקבוצה היחידה בליגה שחפה מהפסדים ובעלת מאזן ניצחונות מושלם. זה נגמר בתבוסה, 90:65.

מכבי נדב כרמיאל הגיעה למשחק עם סגל קצר מאוד שכלל 7 שחקנים בלבד. זאת, לאחר שארבעה משחקני הקבוצה נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה ועוד שני שחקנים שנאלצו לשהות בבידוד. יו"ר הקבוצה אליפז בלואה, פנה לאיגוד הכדורסל בבקשה לדחות את המפגש, אך נענה בשלילה.

"לצערנו, משחק העונה הפך לצחוק ולבלתי ספורטיבי, נוכח העובדה שהגענו בסגל חסר מאוד", סיכמו בקבוצה, "חבל מאוד שאיגוד הכדורסל לא פועל בשוויון מול כל הקבוצות, נוכח הפגיעה שיוצרת מגפת הקורונה. משחקים רבים נדחים למועד מאוחר יותר, אז זה קצת מאכזב שדווקא הבקשה שלנו, ועוד במשחק חשוב כל כך, נתקלה בסירוב".

במחזור הבא, שייערך רק ב-8 בפברואר, תצא מכבי נדב כרמיאל למפגש חוץ נגד הפועל קריית ים.

צמרת טבלת ליגה א'

  1. הפועל נוף הגליל – 22 נק'
  2. הפועל קריית טבעון – 20 נק'
  3. מכבי נדב כרמיאל – 20 נק'
  4. הפועל טבריה/עמק הירדן – 19 נק'
  5. הפועל מעלות/כפר ורדים – 18 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות