fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: רצף הניצחונות של הפועל עכו/מטה אשר נקטע

הפועל עכו/מטה אשר, התקשתה ללא טים ויליאמס הפצוע והפסידה להפועל חבל מודיעין, 109:99. ההפסד דרדר את הקבוצה שוב מתחת לקו האדום. במחזור הבא מצפה לה משחק חוץ קשה נגד מוליכת הטבלה, ונראה כי מאבק ההישרדות שלה בליגת המשנה יימשך עד הסוף
הולדר מעכו/מטה אשר לא מצליח לעצור שחקן יריב | צילום: לימור למינוף

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים שהפיחו תקווה מחודשת לקראת המשך מאבק ההישרדות שלה בליגה הלאומית, הרצף של הפועל עכו/מטה אשר נקטע בהפסד ביתי להפועל חבל מודיעין, 109:99.

קבוצתו של המאמן עמית תמיר חסרה את שחקן החיזוק הזר טים ויליאמס הפצוע, ונראה כי הייתה לכך השפעה, שכן במשך דקות רבות עכו/מטה אשר הייתה במשחק ורק לקראת סיום נגמר לה הכוח.

הרבע הראשון היה שקול ומאוזן והסתיים ביתרון מקומי של עכו/מטה אשר, 29:30. הנדנדה נמשכה גם ברבע השני כשהאורחים מחבל מודיעין מצליחים להפוך את התוצאה ולרדת להפסקה ביתרון קל, 55:58.

עכו/מטה אשר פתחה מצוין את המחצית השנייה וכבר הובילה, 59:69 (דקה 33), אבל האורחים חזרו למשחק ועד סיום הרבע השלישי צימקו ל-83:81. דווקא הרבע הרביעי לא היטיב עם עכו/מטה אשר שפתחה רע וחבל מודיעין בריצת 2:8, הפכה את התוצאה, 85:89. עכו/מטה אשר עוד ניסתה להגיב, אבל נגמר לה הכוח בדרך להפסד, 109:99.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ג'יי. אר. הולדן – 26 נק', כריס סמית – 19 נק', ניב אוזן – 17 נק', רז מור – 14 נק', לירן מורן – 9 נק', גיא סהר – 8 נק', ג'ורדן לואיס – 6 נק'.

בעקבות ההפסד חזרה הפועל עכו/מטה אשר שוב מתחת לקו האדום כשהיא מדורגת במקום ה-14 והלפני אחרון עם 20 נקודות ומאזן של חמישה ניצחונות ועשרה הפסדים.

במחזור הבא מצפה להפועל עכו/מטה אשר משחק חוץ קשה מאוד כשתתארח אצל מוליכת הטבלה, אליצור אשקלון. המשחק ייערך ביום רביעי, 17 במרץ, בשעה 19:00, ויועבר בשידור ישיר באתר איגוד הכדורסל.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות