fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: עירוני גשם נהריה צירפה שחקן מליגת העל

אייזיאה אייזנדורף (26, 1.98 מ') מצטרף ליוגב אויחון ודולב דרפיץ' שכבר חתומים. המאמן שי סגלוביץ': "מדובר בשחקן בעל איכויות רבות". יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "אחת ההחתמות הגדולות של קבוצה מהליגה הלאומית"
בעל שורשים יהודים. שחקן הרכש החדש של עירוני גשם נהריה צילום: באדיבות עירוני גשם נהריה

עירוני גשם נהריה החתימה את הפורוורד אייזיה אייזנדורף (26, 1.98 מ'), ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל גליל עליון בליגת העל. איידנדורף מצטרף לרכז הוותיק יוגב אוחיון ולדולב דרפיץ', שחתומים לעונה הקרובה.

המאמן שי סגלוביץ': "אני שמח ששחקן כמו אייזיה מצטרף אלינו. מדובר בשחקן בעל איכויות רבות, בעיקר בחלק הקדמי".

אייזנדורף, אמריקאי, הוא בן למשפחה ממוצא יהודי. את הקריירה החל בתיכון ספרינגברוק בלוס אנג'לס. בעונתו האחרונה בליגת התיכוניים, נבחר לאולסטאר של המחוז. במקביל לקריירת הכדורסל שלו, אייזנדורף שיחק גם בנבחרת הפוטבול של התיכון.

אייזנדורף החל את קריירת המכללות שלו באוניברסיטת גאנון, וב-2016 עבר למכללת לה מון. בעונתו האחרונה, נבחר לשחקן המצטיין של המחוז.

בשנת 2018 הגיע אייזנדורף לישראל וחתם לעונה בהפועל חיפה מהליגה הלאומית. בחיפה העמיד אייזנדורף ממוצעים של 9.8 נקודות ו-6.2 ריבאונדים.

בעונת 2019/20 עבר להפועל תל אביב בליגת העל. עונה לאחר מכן הושאל לבני הרצליה מהליגה הלאומית וסייע לה לעלות לליגת העל כשהוא מעמיד ממוצעים של 11.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

בעונת 2020/21 עזב את הרצליה ועבר בהשאלה להפועל גליל עליון מהליגה הלאומית. בעונה האחרונה התקדם וכבר שיחק בליגת העל בקבוצה הבכירה של גליל עליון.

יו"ר הקבוצה צביאל רובין, התייחס גם הוא להחתמה ואמר: "זוהי אחת ההחתמות הגדולות שנעשו בשנים האחרונות בקבוצה מהליגה הלאומית. אייזיה שחקן מוכשר מאוד, שיכול לעזור לנו לעמוד במטרות שלנו בעונה הקרובה. אנו ממשיכים לעבוד בשקט, בסבלנות וביסודיות על בניית סגל הקבוצה, מתוך שאיפה להחתים את השחקנים הטובים ביותר. המטרה שלנו הייתה ונשארה – להתמודד על התארים".

נזכיר רק, שעירוני גשם נהריה ויתרה על אירופה והודיעה כי לא תשתתף בעונה הקרובה בליגה הבלקנית. בעונה האחרונה שיחקה נהריה בליגה הבלקנית והגיעה עד לפיינל פור, שם נעצרה בשלב חצי הגמר על ידי זוכת המפעל, הפועל גליל עליון מליגת העל. היו כאלה שסברו כי ההשתתפות בליגה הבלקנית ולוח המשחקים העמוס השפיעו לרעה על הקבוצה ברגעי ההכרעה של העונה. נהריה, שסיימה את הליגה במקום הראשון בטבלה, הודחה כבר בשלב חצי הגמר על ידי עירוני קריית אתא, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הרביעי. קריית אתא המשיכה ביכולת הנפלאה שלה ובסיום העונה רשמה העפלה לליגת העל.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות