fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: עירוני גשם נהריה פתחה את הפלייאוף העליון בניצחון

עירוני גשם נהריה גברה על מכבי חיפה, 65:89, ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת הטוב מחמישה משחקים. המאמן שי סגלוביץ': "הניצחון הזה לא בהכרח מעיד על מה שיהיה בהמשך. כל משחק הוא אופרה אחרת"
קלארק רוזנברג (משמאל) מנהריה מול שחקן מכבי חיפה צילום: באדיבות עירוני גשם נהריה

עירוני גשם נהריה (ליגת העל)

עירוני גשם נהריה פתחה את הפלייאוף העליון ביד ימין, אחרי ניצחון ביתי על מכבי חיפה, 65:89.

פתיחת המשחק הייתה שקולה ושוות כוחות, כשהאורחים מחיפה אפילו מפתיעים ביכולתם את נהריה, ומסיימים את הרבע הראשון בשוויון, 18:18. ברבע השני נהריה שיפרה את יכולתה, ההתקפית בעיקר ועד לסיום המחצית הראשונה רשמה יתרון, 38:43.

המחצית השנייה נפתחה בבליץ אדיר של נהריה, שפשוט היממה את הירוקים מעיר הכרמל. נהריה הפגינה קשיחות בהגנה, גילתה יעילות בהתקפה ופתחה פער גדול עם סיום הרבע השלישי, 51:69. גם ברבע האחרון המשיכה נהריה לגלות עדיפות כשהיא מנחיתה כל ניסיון של החיפאים לחזור למשחק. בסיום, ניצחון נהרייני, 65:89, בדרך ליתרון, 0:1 בסדרת הטוב מחמישה משחקים.

לעירוני גשם נהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 14 נק', דסטין תומאס – 12 נק', אלכס צוברביץ' (11 כדורים חוזרים), קלארק רוזנברג ויוגב אוחיון (13 אסיסטים) – 10 נק' כ"א, דולב דרפיץ' ונועם אקריש – 9 נק' כ"א, תומר כהן – 7 נק', יונתן אטיאס – 4 נק', ניב אוזן – 3 נק', עומר פולג – 1 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "מתחילת העונה אנחנו מצהירים שהמטרה שלנו היא לעלות ליגה, זה לא סוד, אבל יש דרך לעלות ליגה. כשהציפיות עליך ויש אובר רצון, המשחק שלנו קצת משתבש. ההבדל במשחק הזה היה במחציות. ברגע שעשינו עבודה טובה בחלק ההגנתי, הדברים שטפו יותר בהתקפה. החמישייה השנייה הביאה למעשה את השינוי. מבחינתי, אין שמות ולא דרכונים. מי שטוב באותו רגע ישחק ויישאר על המגרש. קחו לדוגמא את ניב אוזן שישב על הספסל 33 דקות וברגע שעלה נתן את הלב על המגרש והציג יכולת טובה. ככה היו גם יונתן אטיאס ונועם אקריש. זה שניצחנו עכשיו במשחק הראשון לא מבטיח כלום לגבי המשחקים הבאים. כל משחק מתחיל ב-0:0 והוא אופרה אחרת. כשאנחנו משחקים את המשחק שלנו אנחנו קבוצה יותר טובה. אומרים שהטבלה לא משקרת, אבל נצטרך לבוא עם גישה טובה יותר ולהילחם כדי להשיג את המטרה והיא לנצח".

המשחק השני בסדרה יתקיים במוצאי שבת (9 באפריל) בשעה 21:00, בהיכל הספורט רוממה בחיפה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות