fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: עירוני גשם נהריה עלתה לחצי גמר הפלייאוף העליון

עירוני גשם נהריה גברה במשחק חוץ על מכבי חיפה, 71:80, ניצחה 1:3 בסדרה והתקדמה לחצי הגמר במסגרת משחקי הפלייאוף העליון. היריבה הבאה: אליצור קריית אתא
דסטין תומאס מנהריה (משמאל) קולע מעל שחקן חיפאי צילום: לימור למינוף

עירוני גשם נהריה (ליגת העל)

עירוני גשם נהריה העפילה לחצי גמר הפלייאוף העליון אחרי שגברה במשחק חוץ על מכבי חיפה, 71:80, והשלימה ניצחון שלישי בסדרת הטוב מחמישה משחקים.

נהריה, שרק בשבוע שעבר ספגה הפסד מפתיע בהיכל הספורט ברוממה, פתחה הפעם מצוין והובילה לאורך כל הרבע הראשון, אותו סיימה כשהיא ביתרון, 22:28. ריצת 2:9 בפתיחת הרבע השני הגדילה את יתרונה של נהריה לפער דו ספרתי, 24:37. חיפה לא ויתרה והגיבה בריצה משלה, 0:8, שצמצם את הפער עד לסיום המחצית הראשונה, 36:41 לנהריה.

נהריה פתחה מצוין גם את המחצית השנייה ועד מהרה שוב הוליכה בפער דו ספרתי, 40:52. חיפה ניסתה לחזור למשחק, אבל נהריה הצליחה לשמר את הפער ולסיים את הרבע השלישי ביתרון, 49:62. בפתיחת הרבע הרביעי, החיפאים שוב הצליחו להתקרב מעט, אבל מטח שלשות של נהריה קבע, 56:70 (דקה 34). מפה, חיפה כבר לא חזרה ונהריה שייטה כל הדרך להכרעה בסדרה, 1:3, והעפלה לשלב הבא.

לעירוני גשם נהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 18 נק' ו-10 כדורים חוזרים, דסטין תומאס – 16 נק', יוגב אוחיון (9 אסיסטים), דולב דרפיץ' וקלארק רוזנברג – 12 נק' כ"א, אלכס צוברביץ' – 6 נק', אופק בן יעקב – 4 נק' ו-8 כדורים חוזרים.

המאמן שי סגלוביץ': "עברנו משימה לא פשוטה לשחק נגד אותה קבוצה פעם עשירית העונה. אני שמח על הניצחון ומרוצה מהתצוגה ההגנתית. במשחק השני נגד מכבי חיפה, שבו הפסדנו, הבאנו את עצמנו לסיטואציה שיכולה לקרות ולהוביל אותנו למצבים לא טובים. בסופו של דבר הכל בראש, ובמשחקים הבאים באנו מוכנים ועם ביטחון גבוה ביכולתנו".

שחקן הקבוצה דולב דרפיץ': "זה לא היה קל, אבל מה שחשוב זה שהשלמנו את המשימה, הרבה בזכות התמיכה של הקהל שליווה אותנו במשחקים נגד מכבי חיפה ונתן לנו דחיפה אדירה. הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה יוצאת מן הכלל ועשינו את זה כמו שצריך. עכשיו אנחנו עם הפנים הלאה, למשימה הבאה שהיא לעבור את חצי הגמר בהצלחה ולהגיע לסדרת הגמר".

בשלב חצי תפגוש עירוני גשם נהריה את אליצור קריית אתא, שגברה ברבע הגמר על מ. ס. רמת השרון, 0:3. קריית אתא גם סיימה את הליגה הסדירה במקום הרביעי בטבלה.

לזכות נהריה, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון בטבלה, יש את יתרון הביתיות בפלייאוף העליון והיא תארח את המפגש הראשון כבר ביום רביעי הקרוב (20 באפריל), בשעה 19:00 בהיכל הספורט עין שרה.     

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות